PREMIJERA

Alfa Romeo Milano (2024.), nudi puno opcija, ali ostaje istinska Alfa!

Foto: Alfa Romeo

Sportska u srcu, kompaktne veličine i talijanski stil jasan odmah prvi pogled. Čekanje je gotovo. Alfa Romeo predstavila je novi Milano!

Novinarima je upravo u Milanu, u povijesnom sjedištu Automobile Cluba Milano, na nekonvencionalan način i s dvostrukom svrhom: s jedne strane, pokazati novi jezik Alfa Romea; s druge strane, potvrditi to duboko i ponosno partnerstvo s gradom u kojem je Alfa Romeo osnovan 1910. godine kao amblem savršene ravnoteže između inovacije i tradicije, temeljnih karakteristika koje povezuju marku s njezinim rodnim gradom.

Narudžbe za Milano u lansiranoj verziji “SPECIALE”, novom ulazu u svijet Alfa Romea za sve, obožavatelje Alfistija i šire, koji su čekali povratak marke u segment. Kako bi igrao vodeću ulogu, Alfa Romeo nudi najsportskiji i najuzbudljiviji kompaktni automobil za vožnju u cijeloj klasi, jedini koji može ući u razgovor s entuzijastima za Giuliettu i Mito i privući novu generaciju obožavatelja Alfisti.

Foto: Alfa Romeo

Milano je inkluzivan i svima nudi mogućnost pristupa prepoznatljivom i atraktivnom automobilu. Njegova misija je osvojiti novu generaciju, kroz novi dizajnerski jezik. Ostati nepokolebljiv je urođena sklonost marke za sportski duh, osobina koja animira Alfa Romeo od 1910. godine.

U segmentu naseljenom sportskim verzijama izvedenim iz generalističkih modela, Milano je predložen kao cool i jedinstven objekt, koji kombinira zadivljujući stil s najnaprednijom tehnologijom u pogledu udobnosti, povezivosti i dinamike vožnje. Beskompromisna udobnost, što dokazuje i najveći prtljažnik među premium konkurentima (400 L). Milano je također dostupan u hibridnoj i električnoj izvedbi, bez razlike u estetici i opremi, jer jedino što je bitno je da je 100% Alfa Romeo.

Milano je dostupan u konfiguraciji “IBRIDA”, prvi u segmentu koji također nudi Q4 varijantu s pogonom na sva četiri kotača s automatiziranim upravljanjem osovinom pogona na stražnjim kotačima, i kao “ELETTRICA”, u dvije varijante snage sa 156 KS i nizom do 410 km, kao i sportskiji VELOCE od 240 KS, utjelovljenje sportske DNK Alfa Romea. Dizajn se razvija u karakterističnim značajkama koje stvaraju neposrednu emocionalnu vezu. Uostalom, Alfa Romeo je uvijek bio namijenjen onima koji traže automobil ne samo kao “prijevozno sredstvo”, već kao simbiozu, vezu koja može izazvati “autentične emocije”.

Alfa Romeo temelji se na savršenoj ravnoteži između funkcionalne ljepote i naslijeđa bez premca, što ga čini oličenjem talijanskog stila u automobilskom polju. Novi Milano definitivno nije iznimka, budući da kompaktne dimenzije modela – duljina 4,17 metara, širina 1,78 m i visina 1,5 m (konkurencija VW T-Cross) – obuhvaćaju jedinstvenost originalnog i modernog dizajna Alfa Romeo Centro Stile Made in Italy, tipičnog za marku , izražen u ravnoteži proporcija, čistoći linija i pažnji prema kvaliteti površina. Stilisti Alfa Romea izradili su ovu ‘kožu’ s majstorskom njegom na mehaničkim dijelovima, potpuno se odvajajući od koncepata hladne racionalnosti koji je u modi u klasi, kako bi udahnuli život vijugavom i uzbudljivom dizajnu koji privlači poglede na prvi pogled. To stvara istinsku emocionalnu vezu između vozača i automobila, čak i da rezultira snažnom željom da ga milujete. Proporcije su istaknute stilskim značajkama koje se odnose na tradiciju, kao što su ograničeni prevjesi, mišićavi lukovi kotača i kultni ‘odsječeni rep’, referenca na legendarnu Giuliju TZ. ‘Jednostavnost’ talijanskog stila, posebice Alfa Romea, krije jedan od najsloženijih kreativnih procesa u industriji: dizajn automobila. Alfa Romeo ilano Mmože se pohvaliti snažnim identitetom, sastavljenim od ograničenog broja značajki koje uključuju legendarni štit, u varijantama Leggenda i Progresso, možda najpoznatiji i najprepoznatljiviji potpis u svijetu automobila. Njegovoj snažnoj osobnosti pridonosi odvažni ‘izgled’ prednjeg dijela, s ‘3+3’ i prilagodljivim Full LED Matrix prednjim svjetlima.

Foto: Alfa Romeo

U električnoj verziji Milaana, Alfa Romeo je odabrao izvor napajanja nove generacije, kombinirajući električni motor (“Hybrid Synchronous Motor”) i bateriju najnovije generacije. Sa svojom velikom snagom, okretnim momentom i specifičnom kalibracijom električnog pogonskog sklopa, novi kompaktni sportski automobil nudi beskompromisan užitak u vožnji s vodećom dinamikom u segmentu. Dostupan u dvije verzije snage, 156 ili 240 KS, novi automobil osigurava izvrsne performanse te privlačnu i sportsku vožnju, poput svakog Alfa Romea. Baterija od 54 kWh nudi visoku gustoću energije i vrlo dobar omjer nazivne i iskoristive energije. Točnije, u verziji sa 156 KS litij-ionska baterija osigurava 410 km dometa u WLTP ciklusu, odnosno 590 km u gradskom ciklusu. Punjenje novog modela vrlo je jednostavno: na stanicama za brzo punjenje DC od 100 kW potrebno je manje od 30 minuta da se baterije napune od 10 do 80%.

Novi Milano nudi dva rješenja za trakciju za verziju Ibrida: pogon na prednje kotače ili pogon na sve kotače Q4, prvi u premium segmentu, koji će biti dostupan u kasnijoj fazi.
Milano IBRIDA usvaja 48-V Hybrid VGT (Turbo s promjenjivom geometrijom) arhitekturu od 136 KS. Motor s unutarnjim izgaranjem preuzima 1,2-litreni 3-cilindrični motor s Millerovim ciklusom s turbo promjenjivom geometrijom i lancem za maksimalnu pouzdanost. Električna komponenta sastoji se od 48-voltne litij-ionske baterije i elektromotora od 21 kW ugrađenog u inovativni 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom, koji radi zajedno s inverterom i upravljačkom jedinicom prijenosa kako bi se osigurala maksimalna učinkovitost.
Milano IBRIDA nudi iznimno glatko iskustvo vožnje za kretanje gradom u električnom načinu rada više od 50% vremena; Milano jamči električnu vožnju ne samo tijekom manevara parkiranja ili pri malim brzinama u urbanim područjima, već i izvan grada s ograničenim opterećenjem do 150 km/h.

Do jeseni…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo