Alfa Romeo Giulia – Talijani su osvježili svoja dva modela, a kakvi bi oni bili, kada ne bi sve začinili s vrhunskom reklamom…
Ovo ljeto bit će itekako vruće, ne samo zbog dugoročne vremenske prognoze, već i zbog činjenice kako blago osvježeni modeli i Stelvio QV stižu u prodajne salone. Nakon blagog redizajna koji je nedavno stigao na tržište, sad će i paprene inačice uživati u novim tehnološkim blagodatima.
Novi modeli Giulia i Stelvio Quadrifoglio za 2020. godinu jasno demonstriraju izvrsnost marke Alfa Romeo uz još snažnije izražene performanse, pobjednički DNK i u nepogrešivo talijanskom stilu. Blago peglanje bora podrazumijevalo je predstavljanje sofisticiranih tehničkih sustava i rješenja za povećanje performansi u Alfa Romeo modelima. Dobro poznati 2,9 V6 Bi-Turbo motora načinjen od aluminija ispucava 510 KS te 600 Nm pri samo 2500 o/min.
Zadatak prijenosa snage na kotače uspješno izvršava sustav Alfa Active Torque Vectoring, kojem na modelu Stelvio Quadrifoglio spremno u pomoć pristiže inovativni Q4 pogon na sva četiri kotača. Automatski mjenjač s 8 brzina kalibriran je za pružanje optimalne fluidnosti i udobnosti pa se vozila lako voze na svim vrstama terena. Automobili svoju punu snagu pokazuju samo u trkaćem načinu rada „RACE” uz promjene stupnjeva prijenosa munjevitom brzinom od 150 milisekundi.
Za popratni zvuk, dio iskustva vožnje kupaca modela Quadrifoglio, zadužen je dvostruki ispušni sustav Dual mode s četiri ispušne cijevi koji je još jači i intenzivniji u trkaćem načinu rada „Race”. U blagom je redizajnu predstavljena mogućnost odabira i Akrapovič ispušnog sustava za još kvalitetniju zvučnu kulisu.
Zadatak prijenosa snage na kotače uspješno izvršava sustav Alfa Active Torque Vectoring, kojem na modelu Stelvio Quadrifoglio spremno u pomoć pristiže inovativni Q4 pogon na sva četiri kotača. Automatski mjenjač s 8 brzina kalibriran je za pružanje optimalne fluidnosti i udobnosti pa se vozila lako voze na svim vrstama terena. Automobili svoju punu snagu pokazuju samo u trkaćem načinu rada „RACE” uz promjene stupnjeva prijenosa munjevitom brzinom od 150 milisekundi.
Za popratni zvuk, dio iskustva vožnje kupaca modela Quadrifoglio, zadužen je dvostruki ispušni sustav Dual mode s četiri ispušne cijevi koji je još jači i intenzivniji u trkaćem načinu rada „Race”. U blagom je redizajnu predstavljena mogućnost odabira i Akrapovič ispušnog sustava za još kvalitetniju zvučnu kulisu.