Bugatti Mistral, supersportski automobil s otvorenim krovom i najspektakularnijim serijskim motorom svih vremena do stotke ubrzava za 2,5 s i postiže 400 km/h
S Bugatti Mistralom, koji će krenuti u serijsku proizvodnju 2024., marka se oprašta od svog legendarnog W16 motora. Cijena je shodno tome visoka, ravno 5 milijuna eura.
U eri Chirona pa sve do danas nije bilo roadstera, tako da predstavljanje W16 Mistrala nastavlja ovo nasljeđe, potaknuto ogromnom potražnjom naših klijenata za potpuno novim načinom da iskusite moćne performanse našeg kultnog motora. W16 Mistral otvara sljedeće poglavlje u priči o Bugatti roadsteru, koji nosi inspiraciju stvaranu cijelo stoljeće s otvorenim krovom.”
Za automobil tako evokativan i važan kao što je ovaj, velika je pozornost uložena u značku koju bi trebao nositi. Daleko više od jednostavnog razvoja Chirona, roadster je trebao ime povezano sa slobodom, elegancijom i brzinom. Inspiracija je došla iz maestrala, snažnog vjetra koji puše iz doline rijeke Rhône, kroz gradove Côte d’Azur u južnoj Francuskoj do Mediterana. A s motorom koji je tako središnji za karakter ovog roadstera, on stoji rame uz rame s ovim moćnim vjetrom. Tako je stvoren W16 Mistral.
Izgrađen od inkarnacije motora W16 od 1600 KS, prvi put korištenog u Chironu Super Sport 300+, W16 Mistral nudi performanse kakve nije vidio ni jedan model s otvorenim krovom.
Motor u Bugatti Mistralu (2024.) umjetničko je djelo sam po sebi. Ali inženjeri i dizajneri u Bugattiju također su radili na samom automobilu i tako postali umjetnici: jednostavno uklanjanje krova bilo im je premalo.
U Bugattiju ne ostavljaju nikakvu sumnju da će Mistral biti posljednji takve vrste. Ali to se odnosi samo na motor, a ne na koncept: “Bugatti je oduvijek bio povezan s čistoćom vožnje s otvorenim krovom. Čak i ako pogon W16 završi s Mistralom”, obećava Mate Rimac, “nosit ćemo nasljeđe roadstera koji je Ettore Bugatti osnovao prije više od jednog stoljeća.”
Foto: Bugatti