Upravo je krenula posebna ponuda na kupnju Forthing T5 EVO modela…
Već smo puno puta pisali o ovom novitetu, zatim ga i testirali. Forthing T5 EVO jako je zanimljiv, a prije svega zanimljiv SUV. A evo kako je najlakše doći do modela uz kojeg ide 5 godina jamstva. Pričamo o posebnim uvjetima financiranja putem financijskog leasinga u suradnji s PBZ-leasing d.o.o uz fiksnu kamatnu stopu 6,15% godišnje i bez troška jednokratnog zaključenja ugovora. EKS iznosi 6,33% te je izračunata uz iznos financiranja od 22.492,50 eura, nominalnu kamatnu stopu 6,15% godišnje fiksna, učešće od 25% te uvećanu zadnju radu od 11,66% novo nabavne vrijednosti vozila, otkupnu vrijednost od 50,00 eura i razdoblje financiranja od 7 godina. Ukupan iznos naknada za razdoblje otplate (učešće, rate te otkupna vrijednost) iznosi 35.994,78 eura. U izračun EKS-a nisu uključeni troškovi tehničkog pregleda, registracije i police obaveznog osiguranja. PBZ-leasing d.o.o. definira konačne uvjete leasinga odnosno donosi odluku o odobrenju financiranja.
Forthing T5 EVO odlikuje dinamičan dizajn. Prednji dio vozila s tzv. grill maskom i moderno dizajniranim LED svjetlima naglašava sportski oblik SUV-a. Bočna silueta uz 19 inčne crne naplatke dodatno ističe dinamičan dizajn dok stražnji dio T5 EVO, s 4 ispušne cijevi, zaokružuje njegov sportski izgled.
Panoramski krov površine od gotovo 1,2 m2 jamči ugodan boravak u prostranoj unutrašnjosti obloženoj eko kožom. Prednja sjedala su grijana i električno podesiva dok vozač, dodatno, može uživati i u opciji masažnog i ventiliranog sjedala.
Interijer T5 EVO uz razvučen vodoravni dizajna elementa i dizajn središnje konzole stvara jednostavnu, opuštajuću, udobnu i sigurnu atmosferu za vozače i putnike. Čist dizajn s jednim velikim horizontalno položenim ekranom – jednokomponentna konstrukcija dva zaslona od 10,25 inča pokazuju inovativnost i visokotehnološki koncept proizvođača.
Forthing T5 EVO je opremljen 1,5-litrenim rednim Mitsubishi četverocilindričnim motorom najveće snage 130 kW i najvećeg okretnog momenta od 260 Nm. Za prijenos snage na kotače brine se 7- brzinski mjenjač (7-DCT) s dvostrukom spojkom iz proizvodnih pogona Magna Steyr.