RAZLOG JE POMALO NEVJEROJATAN

Alfa Romeo Junior (2024.), najmanji SUV više nije Milano!

Foto: Alfa Romeo

Tijekom jednog od najvažnijih tjedana za budućnost Alfa Romea, dužnosnik talijanske vlade izjavio je da korištenje imena Milano – koje je marka odabrala za nedavno predstavljeni novi kompaktni SUV model nije moguće koristit…

Unatoč tome što Alfa Romeo smatra da ime ispunjava sve zakonske uvjete, te da postoje pitanja puno važnija od imena novog automobila, Alfa Romeo je ipak odlučio promijeniti naziv iz Milano u Junior, a sve kako bi se održao i proveo duh promicanja međusobnog razumijevanja. Problem je nastao zbog lokacije proizvodnje. Milano, tj. Junior se proizvodi u Poljskoj, dok u zakonu stoji propisano kako nešto što ne potječe izvorno iz Italije ne može nositi blisko talijansko obilježje.

Ime Milano, omiljeno u javnosti, odabrano je kao odavanje počasti gradu u kojem je povijest marke započela 1910. Ovo nije bio prvi put da je Alfa Romeo pitao javnost za mišljenje pri odabiru imena automobila. Prethodno je to učinjeno 1966. sa Spider 1600, kada je javnost odabrala ime Duetto.

S jedinstvenom pričom i beskrajnim popisom imena za odabir, promjena imena se zbog izbjegavanja dodatnih komplikacija činila jedino logičnim potezom.

Jean-Philippe Imparato, glavni čovjek marke Alfa Romea, opisao je novonastalu situaciju: “Savršeno smo svjesni da će ovaj trenutak ostati urezan u povijest marke. To je velika odgovornost, ali u isto vrijeme i uzbudljiv trenutak. Odabir imena Junior potpuno je prirodan jer je snažno vezan uz povijest brenda i od početka je među nama i publici među najdražima. Kao tim, još jednom odlučujemo podijeliti našu strast prema marki i učiniti proizvod i naše kupce prioritetom. Odlučili smo se na promjenu imena, iako znamo da to nismo obavezni učiniti, jer želimo sačuvati pozitivnu emociju koju su naši proizvodi oduvijek stvarali i izbjeći bilo kakvu vrstu kontroverzi.”

Podsjetimo se Junior modela kroz povijest. Dana 26. rujna 1966. GT 1300 Junior predstavljen je u Baloccu i, unatoč nedostatku imena Giulia, bio je predvodnik nove generacije Alfa Romea. Slične verzije Spider asortimana također će se identificirati s Juniorom.

Glavna mehanička varijanta bila je usvajanje motora od 1290 ccm, koji je isporučivao 89 KS i najveću brzinu od preko 160 km/h, samo malo manje od one kod 1600, također kao činjenica da može pružiti visoku razinu performansi i užitka u vožnji. Karoserija je također ažurirana namjenskim i mladenačkim ukrasima.

S prodajom od preko 92.000 jedinica, GT 1300 Junior ubrzo je postao sveukupno najprodavaniji u liniji i pravi statusni simbol svog vremena.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo