ODLIČNA DINAMIKA

Cupra Leon, vozački dragulj, briljirao ne Testu izbjegavanja losa

Test dinamičke stabilnosti koji je mnogima pomutio planove, ali ne i sportskom španjolskom kompaktu Cupra Leon, koji je stvarno dobro odradio zahtjevni zadatak…

Cupra Leon, španjolski klon modela Volkswagen Golf GTI, s hibridnih 245 KS, iz turbobenzinskog motora 1.4 TSI i elektromotora, ima potencijala za uzbudljivu sportsku vožnju. Što zbog izgleda, a što zbog dinamičnosti. Stotku hvata za 6,7 sekundi i postiže 225 km/h. Vozač Leona zbilja može uživati i u težim manevriranjima.

Leon četvrte generacije niti podupravlja, niti preupravljanja, dok elektronska kontrola stabilnosti samo vjerno prati i čeka uskakivanje u pomoć . Prolazak od 75 km/h, pokazao se kao kamilica za španjolskog kompakta. I u narednim prolazima, nešto većom brzinom, ovaj automobil je pokazivao potencijal.

No, test ekipa km77.com, ustvrdila je kako upravljač postaje tvrđi. Bolje pojašnjeno, prilikom pokušaja da se automobil postavi u pravu putanju unutar posljednjeg niza čunjeva, volan mijenja svoju ćud. A sve su opisali kao nedostatak servo-asistencije…

S aktiviranim režimom CUPRA, Leon je pokazao još bolju stranu. Iako, nije to drastična razlika.

Ova zahtjevna vježba, poznata kao test izbjegavanja losa, a kod nekih i kao test sjevernog jelena, mnogim proizvođačima je pomrsila račune. Ali ne i novom kompaktu Seat Leon, pardon, Cupra Leon…

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj