Peugeot e-208, nova električna uzdanica iz Francuske stigla na domaće tržište, početna cijena iznosi 247.900 kuna

Izuzetno konkurentan B-segment vozila dobio je novog šminkera na struju; Peugeot e-208 stigao je u domaće salone, a s motorom od 136 KS nudit će se u četiri paketa opreme…

Premda smo već pisali o električnom modelu 208, došlo je vrijeme kada je on stigao u domaće salone. Dizajnerskih razlika u odnosu na modele pogonjene s motorom na unutarnje izgaranje nema; tu je novi dizajn aluminijskih naplataka, a da je riječ o potpuno električnoj inačici, sugerira prefiks ‘e’ ispred broja 208. Upravo zahvaljujući modularnoj CMP platformi, pred nama je nova električna uzdanica.

(foto: Peugeot)

Što se motorizacije tiče, elektromotor razvija 100 kW (136 KS) te najveći okretni moment od 260 Nm. Elektromotor se napaja iz litij-ionske baterije kapaciteta 50 kWh (nalaze se ispod podnice), a prema službenim podacima doseg iznosi oko 340 kilometara, što je u razini s konkurencijom (Renault Zoe nudi 380 kilometara dosega s elektromotorom iste nazivne snage). Do ‘stotke’ stiže za 8,2 sekunde, a do 50 km/h mu je potrebno svega 2,8 sekundi.

(foto: Peugeot)

Peugeot e-208 moguće je puniti na brzim punjačima do 100 kW, a za postizanje 80% kapaciteta baterije treba svega 30 minuta. Peugeot e-208 nudi odgođeno punjenje koje se može programirati na zaslonu navigacijskog sustava ili u aplikaciji MyPeugeot® na pametnom telefonu. Taj sustav omogućuje i da se započne ili zaustavi punjenje u bilo kojem trenutku te da se provjeri razina napunjenosti.

(foto: Peugeot)

Uz klasični modus regenerativnog kočenja, tu je i snažnija varijanta za brža usporavanja. Komparativna prednost u odnosu na neke konkurente je i korištenje toplinske pumpe koja omogućuje lakšu regulaciju temperature u putničkoj kabini, što u konačnici ne bi trebalo narušiti ukupan doseg vozila.

(foto: Peugeot)

Stiže u četiri paketa opreme; Active, Allure, GT Line i GT. Active paket opreme starta s početnom cijenom od 247.900 kuna, a opremljen je brojim sigurnosnim sustavima poput pomoći pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, automatsko kočenje u slučaju opasnosti te prepoznavanje prometnih znakova i preporuka za brzinu.

Najskuplja, GT varijanta, do registracije stoji 285.900 kuna, a nudi sve osim ptičjeg mlijeka.

 


Komentari

loading...