DODATNA SNAGA

Toyota Hilux dobiva blagi hibridni dizelski pogonski sklop u 2024. godini

Foto: Toyota

Hilux Hybrid 48V kombinira dizelski motor s električnim motorom za malo povećanje snage i učinkovitosti

Kupci pick-up modela u Europi uskoro će imati nešto više mogućnosti prilikom odabira idealne izvedbe. Novi Hilux od sad donosi nešto više snage i učinkovitosti popularnom kamionetu. Japanci su upravo izdali blagu hibridnu verziju koja dodaje zdravu količinu potiska ionako živahnom dizelskom pogonskom sklopu.

Ova iteracija Hiluxa ima 48-voltni blagi hibridni sustav s jednim motorom ugrađenim u pogonski sklop, dodajući dodatnih 16 konjskih snaga i 65 Nm okretnog momenta. Povezan je s Toyotinim 2,8-litrenim dizelskim četverocilindričnim motorom s turbopunjačem koji proizvodi 201 KS. Mala litijska baterija od 48 V napaja motor, a budući da se radi o blagom hibridnom sustavu, ne postoji samo električni način rada.

Foto: Toyota

Toyota tako u novi Hilux Hybrid 48V po prvi put uvodi elektrifikaciju u legendarnu ponudu pick-upa kako bi pružio veću učinkovitost, poboljšane vozne performanse i poboljšanu udobnost u urbanim i off-road okruženjima. Tehnički gledano. Motor pokreće kompaktni motorni generator pomoću sustava remena, koji zauzvrat puni novu litijsku bateriju od 48 V, koja je dovoljno mala da se ugradi ispod stražnjih sjedala kako bi se smanjio utjecaj na prostor u kabini, a teži samo 7,6 kg. Ova baterija od 48 V također napaja 12 V sustav vozila putem novog DC/DC pretvarača.

Hilux je započeo priču o kvaliteti, izdržljivosti i pouzdanosti (QDR) od lansiranja u Japanu 1968. U međuvremenu je postao najprepoznatljivije vozilo marke.

Dodavanjem hibridnog 48V sustava, Toyota jača svoj uključivi višetehnološki pristup ugljičnoj neutralnosti. Toyota vjeruje da svi kupci trebaju niz pristupačnih i praktičnih opcija, uključujući komercijalna i terenska vozila. Tehnički gledano. Motor pokreće kompaktni motorni generator pomoću sustava remena, koji zauzvrat puni novu litijsku bateriju od 48 V, koja je dovoljno mala da se ugradi ispod stražnjih sjedala kako bi se smanjio utjecaj na prostor u kabini, a teži samo 7,6 kg. Ova baterija od 48 V također napaja 12 V sustav vozila putem novog DC/DC pretvarača.

Unutar novog Hilux Hybrid 48V, udobna prostrana unutrašnjost ima opsežan popis opreme, uključujući moderan infotainment sustav i najnoviju tehnologiju Toyota Safety Sense.

I mi smo još nedavno vozili aktualni Hilux.

Video: CARiNIK

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo