Macan T je sada dodan u uspješnu ponudu modela Porsche. Ovo je prvi sportski automobil s četvero vrata koji će nositi posebnu oznaku, koja je do sada bila rezervirana za modele – 718 i 911.
Slovo T predstavlja jedinstveni oblik dinamične vožnje u Porscheu od ’60-ih. To je skraćenica za ‘Touring’ i krasi modele koji nude posebno iskustvo vožnje zahvaljujući preciznom ugađanju, ekskluzivnoj opremi i učinkovitim motorima. Vjeran duhu Porschea 911 T iz 1968., novi Macan T ima nevjerojatno dinamičnu postavu i lagani dvolitreni turbo motor u kombinaciji sa atletskim dizajnom i nizom standardne opreme koja je idealna za sportske stil vožnje. Ova izvedba pozicionira Macan T između Macana i Macana S.
Dvolitreni, četverocilindrični turbo motor Macan T kombinira veliku agilnost, malu težinu i kompaktan dizajn kako bi stvorio paket koji nudi idealnu ravnotežu težine i performansi. U usporedbi s 2,9-litrenim biturbo V6 motorom u modelima Macan S i GTS, pogonski sklop u Macanu T lakši je 58,8 kg na prednjoj osovini. To daje vozilu izvrsne startne performanse i optimalnu sposobnost skretanja.
Macan T ima snagu od 195 kW (265 KS) i 400 Nm okretnog momenta – karakteristike koje odgovaraju preciznom dizajnu vozila i pružaju uzbudljivu vožnju. Motor je uparen sa brzim mjenjačem sa sedam stupnjeva prijenosa s dvostrukom spojkom (PDK) i Porsche Traction Management (PTM) sustavom pogona na sve kotače. Široki raspon okretnog momenta osigurava uvjerljivo ubrzanje u svim situacijama vožnje. Kada je opremljen standardnim paketom Sport Chrono, uključujući prekidač načina rada i tipku Sport Response na kolu upravljača, Macan T ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,2 sekunde i postiže najveću brzinu od 232 km/h.
Macan T jedini je model iz Porsche postave, koji ima čelični ovjes s Porsche Active Suspension Management (PASM) kao standard, u kombinaciji s karoserijom koja je spuštena za 15 mm. Zaštitne šipke na prednjoj osovini su čvršće, a podešavanje šasije automobila optimizirano je za stvaranje savršenog ovjesa za vozilo i pogonski sklop, što na koncu rezultira vrlo osjetljivim ponašanjem upravljanja i agilnim upravljanjem.
Porsche Traction Management (PTM) također je prilagođen zahtjevima vožnje Macana T i posebno je dizajniran s prednagibom stražnjih kotača. Dodavanje prilagodljivog zračnog ovjesa s PASM-om i spuštanje karoserije za daljnjih 10 mm je također opcija dostupna u doplati je nova značajka za modele Macan s četverocilindričnim motorima. Tu je i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus): sustav je prilagođen dinamičkim karakteristikama T modela i dodatno izoštrava dinamiku vožnje.
Po pitanju dizajna, sportske ispušne cijevi i okviri prozora u crnoj boji (visoki sjaj) uključeni su kao standard. Macan T se vozi na 20 colnim kotačima, isključivo od tamnog titana, dolaze kao standardna oprema. Kupci mogu birati između 13 jednostavnih, metalik i posebnih boja za eksterijer.
Macan T donosi najnovije tehnologije marke, kao što je nova središnja konzola sa svojim sofisticiranim staklenim izgledom i površinom osjetljivom na dodir, kao i potpuno umreženi Porsche Communication Management (PCM) sustav s 10,9-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir i online navigacijom kao standardom. Macan T će s krajem veljače biti dostupan za narudžbu…
Foto: Porsche