Suzuki Jimny, japanski klasični terenac A-segmenta, u britanskoj izvedenici Yomper 4×4, dobiva funkcionalnu kamionsku i pickup izvedenicu nosivosti 500 kg
Foto: Autocar
Suzuki Jimny je Posljednji Mohikanac među malim klasičnim terencima postao je “meta” zanimljive prerade u kamiončić i pickup, u britanskoj režiji. Simpatični japanski terenac A-segmenta koncepcijski je izravni nasljednik kultnog ratnog terenca Jeep Wills MB, zapakiranu u dimenzije 3645 x 1645 x 1705 mm.
Ima odvojenu šasiju, motor uzdužno sprijeda. Premda ima samonoseću karoseriju s ojačanim podvozjem motor je uzdužno sprijeda. Prijenos snage je klasičnom 4×4 koncepcijom. Stoga je Suzuki Jimny izvrsna baza za preinake u kamiončić i pickup.
Snaga i okretni moment usisnog benzinca (102 KS, 130 Nm) prvim kardanskim vratilom ide na središnji razvodnik snage s dodatnim reduktorom i izravno na stražnje kotače. Uz ručicu mjenjača s pet stupnjeva je kraća, kojom se uključuje pogon 4×4. Snaga se trećim kardanskim vratilom vraća na diferencijal u prednjem krutom mostu za pogon prednjih kotača.
Izvrsna temeljna izvedba omogućava funkcionalne i robusne preinake u kamiončić Commercial, ojačanog, 50 mm uzdignutog podvozja i kočnica te pickup Bergan. Proizvodi se u dvije izvedbe međuosnog razmaka, sa 225 i 275 cm. Cijena je zanimljiva, preračunato 20.250 eura i 21.500 eura. Hoćemo li ga vidjeti i na kontinentalnim europskim tržištima?