Neobično je da dizajner prizna kako je njegov model (Lotus Elise), napravljen za jednu tvrtku, u potpunosti inspiriran modelom drugog proizvođača (Ferrari Dino)
Julian Thomson zauvijek će ostat će upamćen u povijesti automobilskog dizajna kao tvorac sportskog coupea Lotus Elise, koji je zasluženo postao jedna od ikona automobilizma na prijelazu tisućljeća. Velike zasluge u tome ima i bezvremenski Thomsonov dizajn. Svakako, vrhunska vozna svojstva glavna su značajka ovog modela, u kojem (ako imate manje od metar i osamdeset) uživate i kad idete ravno i kad skrećete.
No Elise je i oblikom iznimno skladan (barem dok na njega ne stavite platneni krov ili hardtop – koga briga za kišu, Elise mora biti bez krova). Veliku zaslugu u tome ima i Thomsonova fasciniranost modelom, Ferrari Dino, čije je glavne linije i omjere na neočekivano doslovan način prenio i u dizajn Lotusove male jurilice. Thomson posjeduje Dino 246 GT (automobil zapravo nikada službeno nije nosio Ferrarijevu značku) i smatra ga najbližim savršenstvu u svijetu dizajna sportskih automobila.
Stoga je, dobivši zadatak napraviti novi model za Lotus, odlučio posegnuti za baštinom nekadašnjeg najvećeg konkurenta toj tvrtki u Formuli 1. Uistinu, pogledate li Elise i Dino uočiti ćete da su proporcije, kako ukupne, tako i svih glavnih dijelova automobila identične. Imitacija je, kažu, najiskreniji oblik pohvale.
A imitacija koja daje novi život i novu osobnost starom dizajnu, prisvajajući njegove osnovne odrednice i približavajući njegovu ingenioznost novim generacijama, još je i više od toga, prelijepa posveta koja povezuje dva prelijepa, slična, a ipak samosvojna automobila.