AIRmatic – začni jastuci zamijenili su konvencionalne čelične opruge, na tragu Citroëna DS…
AIRmatic, Mercedes-Benzov je izraz za elektronički upravljani zračni ovjes s neprestanim podešavanjem opružne i prigušne karakteristike uvjetima u vožnji. Automatski se prilagođava svim uvjetima opterećenja i stila vožnje, te je izvrsna podloga za sustave ABC i ADS.
Taj je sustav, kojeg je Mercedes-Benz ugradio 1999. u S-klasu serije W220 daljnji razvoj Citroënovog hidropneumatskog ovjesa, ugrađenog po prvi 1955. u legendarni model Citroën DS (Žabu), na sve kotače, a prethodno u luksuzne verzije modela Citroën Traction Avant, straga
Umjesto opruga sustav je opremljen zračno-uljnim komorama (ulje i zrak su odijeljeni dijafragmom). Elektronički upravljana uljna pumpa regulirano puni ulje te se zadržava stalno isti razmak od podloge i s povećanjem opterećenja ovjes se ukrućuje (koliko se stlačivanjem smanji obujam plina, toliko hidraulička pumpa dopuni).
Za amortiziranje služe odvojeni uljno plinski amortizeri. Svime upravlja upravljačka elektronika, na temelju informacija senzora o progibu i opterećenju svakog kotača i brzini vožnje, te se postiže visoka stabilnost uz zadržavanje limuzinske udobnosti.
Suvremenije izvedbe AIRmatica imaju software, koji uključuje i sve dodatne informacije – brzinu vrtnje oko vertikalne osi, bočno ubrzanje, kut zakretanja volana…