Audi A4 (B7): gubitak tekućine u servoupravljaču, pad intenziteta, klimauređaja, otkazivanje ventilatora rashladnog sredstva motora, neispravni prikaz temperature vanjskog zraka 2.0 TDI teško pali i gasi se
AS Kramar, vaša provjerena adresa za rabljena vozila
Audi A4 je tipičan njemački automobil, koji i nakon 200.000 km djeluje solidno i čvrsto. Na cesti se ponaša kompaktno i ne uvija se, što je vrlo ugodno. Ali, začudo ima velik i neugodan nedostatak. Kuglasti zglobovi prednjeg ovjesa, a ima ih po dva sa svake strane, teško izdrže više od 80.000 km. To je posljedica nepovoljne konstrukcije, zbog uzdužno smještenog motora.
Druga tipična mana ovog auta je mjerač protoka zraka u dizelskom motoru. Kod motora prve serije bilo je problema s brizgalicama, zbog lošeg goriva, a sada je to uglavnom riješeno.Uredno ispunjena servisna knjižica najvažnija je preporuka za kupnju, jer kod rabljenih Audija, jer treba biti vrlo oprezan sa zamjenskim dijelovima, koji su često neodgovarajuće kvalitete i mogu pokvariti cjelokupni dojam.
Tradicionalno, limarija je najbolji sklop limuzine iz Ingolstadta, a i turbodizelaš 1.9 TDI najbolji je motor iz tadašnjeg programa Volkswagena.
Ovo su problemi i greške modela Audi A4 (B7), riješene kroz tvorničke servisne akcije:
PROBLEM
Zvuk struganja iz prednjih i/ili stražnjih kočnica, s pritisnutom ili otpuštenom papučicom.
UZROK
Kamen/krhotine između stražnje ploče i diska kočnica, na prednjim i stražnjim kotačima.
POPRAVAK
Skinite prednje kotače i prednje diskove kočnica te uklonite strana tijela i/ili krhotine. Postupak ponovite straga.
PROBLEM
Buka iz servo upravljača.
UZROK
Tekućina servo upravljača ispod oznake MAX na mjernoj šipci u hladnim uvjetima. Zrak u tekućini servo upravljača.
POPRAVAK
Dopunite tekućinu servo upravljača do oznake MAX, a ako je motor zagrijan 10 mm iznad oznake
PROBLEM
Greška pri startanju. Baterija ispražnjena. Ventilatori nastavljaju raditi nakon maksimalnog vremena gašenja od 12 minuta.
UZROK
Utjecanje vode u kontrolni relej motora. Oštećena žica do priključka 87 u kutiji s osiguračima u prostoru motora.
POPRAVAK
Provjerite je li oštećena žica u kutiji s osiguračima/pločici releja u prostoru motora te po potrebi popravite instalaciju. Testirajte kontrolni relej motora, zamijenite ako je neispravan.
PROBLEM
Greška sustava za pranje stakla i prednjih svjetala.
UZROK
Osigurač br. 37 (25A) pregorio.
POPRAVAK
Skinite osigurač br. 37 i zamijenite osiguračem 30A. Popravite specifikaciju u poklopcu kutije s osiguračima i uputstvima.
PROBLEM
Ne radi centralno svjetlo kočnica. Greška sustava za pranje/brisanje stražnjeg stakla.
UZROK
Električne instalacije oštećene kod šarki stražnjih vrata/prtljažnika.
POPRAVAK
Popraviti/zamijeniti dijelove električne instalacije.
PROBLEM
Zvuk škripanja iz prednjeg ovjesa.
UZROK
Isušeni kuglasti zglobovi donjih ramena prednjeg ovjesa.
POPRAVAK
Ugradite nova donja prednja ramena.
PROBLEM
Cviljenje iz stražnjih kočnica pri laganom kočenju.
UZROK
Trenje između obloge kočnica i diska kočnica.
POPRAVAK
Ugradite modificirane obloge stražnjih kočnica.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Gubitak snage motora pri većem broju okretaja.
UZROK
Vakuumske cijevi kontrole motora oštećene ili napuknute.
POPRAVAK
Provjerite ima li oštećenja na vakuumskim cijevima i zamijenite ako je potrebno.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Slabe performanse ili greška sustava klima-uređaja. Motor ne pali. Greška jednog ili više električnih sustava. Motor ventilatora rashladnog sredstva motora ne radi.
UZROK
Otvoreni krug/preveliki otpor električnih instalacija zbog utjecanja vode.
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako greška nije pronađena: provjerite priključak električnih instalacija motora. Pronađite oštećenu žicu(e) te je popravite pomoću seta za popravak električnih instalacija.
PROBLEM
Zvuk mjehurića sa stražnjeg prigušivača pri ubrzavanju.
UZROK
Nakupljena kondenzacija u stražnjem prigušivaču.
POPRAVAK
Ugradite modificirani stražnji prigušivač.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL), greška pri startanju, zatajenje motora, baterija ispražnjena.
UZROK
Neispravan kontrolni relej motora (dio br. 443 951 253 AA).
POPRAVAK
Ako je u računalu motora (ECM) greška, zamijenite kontrolni relej motora.
PROBLEM
Greška sustava za pranje prednjih svjetala.
UZROK
Nedovoljno dopušteno opterećenje osigurača. Pumpa za pranje prednjih svjetala neispravna.
POPRAVAK
Zamijenite osigurač F37 (20A/25A) u kutiji s osiguračima/pločici releja 1 osiguračem od 30A. Zamijenite oznaku opterećenja osigurača ispod poklopca kutije s osiguračima ispravljenim opterećenjem osigurača. Zamijenite pumpu za pranje prednjih svjetala te ugradite zaštitni poklopac.
PROBLEM
Motor ventilatora rashladnog sredstva motora ne radi. Motor se pregrijava.
UZROK
Neispravan kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.
POPRAVAK
Zamijenite kontrolni modul ventilatora rashladnog sredstva motora.
PROBLEM
Neispravan rad na praznom hodu i pad snage motora.
UZROK
Greška bobine na jednom cilindru.
POPRAVAK
Testirajte bobinu pomoću osciloskopa kako biste potvrdili grešku. Ugradite bobinu nove serije.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor loše vuče.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Motor ne pali ili upali pa se ugasi. Imobilizator uključen.
UZROK
Instalacija imobilizatora oštećena od stupa upravljača.
POPRAVAK
Skinite zaštitu stupa upravljača. Pregledajte oštećenja na instalaciji imobilizatora, popravite prema potrebi. Pričvrstite instalaciju kako ne bi došlo do novih oštećenja.
PROBLEM
Upaljena kontrolna lampica zračnog jastuka.
UZROK
Mazivo ili prljavština u priključku zračnog jastuka SRS ispod prednjeg sjedala.
POPRAVAK
Očistite kontakte priključka. Obrišite memoriju grešaka.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Indikator položaja brzine mjenjača blinka.
UZROK
Greška softvera u kontrolnom modulu mjenjača (TCM).
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Ponovno programirajte kontrolni modul mjenjača (TCM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Rashladno sredstvo curi iz cijevi koja spaja blok na glavi cilindra.
UZROK
Neispravan O-prsten na spoju cijevi.
POPRAVAK
Postavite modificirani O-prsten na cijev koja spaja blok. Zategnite vijke cijevi na moment 10 Nm.
PROBLEM
Iznenadno gašenje motora i nemogućnost paljenja.
UZROK
Interferencija signala davača položaja bregastog vratila (CMP).
POPRAVAK
Zamijenite davač položaja bregastog vratila (CMP). Pritezni moment: 10 Nm. Provjerite je li oštećen O-prsten davača položaja bregastog vratila (CMP). Zamijenite ako je potrebno.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Motor slabo vuče.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Motor ne pali.
UZROK
Utjecanje vode u računalo motora (ECM) zbog neispravno postavljene zaštitne ploče ispod vjetrobranskog stakla.
POPRAVAK
Zamijenite računalo motora (ECM). Provjerite je li zaštitna ploča ispod vjetrobranskog stakla ispravno postavljena.
PROBLEM
Motor 2.0 TDI ne pali.
UZROK
Unutarnji kratki spoj na jednoj od brizgaljki goriva. Unutarnje oštećenje računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Testirajte brizgaljke goriva i zamijenite ako je potrebno. Provjerite računalo motora (ECM), popravite/zamijenite prema potrebi.
PROBLEM
Hladan motor teško pali i gasi se. Bijeli dim izlazi iz ispuha.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Neispravni prikaz temperature vanjskog zraka. Temperatura vanjskog zraka grijanja/klima-uređaja ne odgovara postavkama.
UZROK
Slaba veza između osjetila temperature vanjskog zraka i priključka sklopa. Električne instalacije konektora senzora temperature vanjskog zraka nisu ispravno postavljene.
POPRAVAK
Provjerite spojeve mehanizma električnih instalacija senzora temperature vanjskog zraka. Provjerite i očistite kontakte multipriključka osjetila temperature vanjskog zraka. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Zamijenite senzor temperature vanjskog zraka.
PROBLEM
Miris plijesni pri radu ventilatora. Utjecanje vode u prednji prostor za noge.
UZROK
Ispusna cijev isparivača klima-uređaja blokirana zvučnom izolacijom mjenjača. Nakupljanje ustajale vode.
POPRAVAK
Ugradite spužvasti umetak između ispusne cijevi isparivača klima-uređaja i zvučne izolacije mjenjača. Zamijenite filtar peludi ako je potrebno. Dezinficirajte sustav klima uređaja odgovarajućim sredstvom.
PROBLEM
Nakon hladnog starta motor radi nemirno. Oklijevanje pri ubrzanju kada je motor hladan. Broj okretaja praznog hoda naglo pada i raste pri hodu za vožnju unazad.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Neobična buka iz prostora pumpe rashladnog sredstva benzinskog motora 1.6 na praznom hodu.
UZROK
Zrak u sustavu hlađenja.
POPRAVAK
Odzračite sustav za hlađenje nekoliko puta. Upalite motor. Ako je buka još uvijek prisutna: Zamijenite pumpu rashladnog sredstva.