DOKTORE POMOZITE

Dizelaš se ujutro teško pokreće, nakon paljenja intenzivnije dimi

Problem je vjerojatno neispravnost grijača, ali uzrok može biti dotrajalost motora, začađenje EGR-a, kvar senzor temperature…

Uzrok može biti u neispravnosti i začađenju grijača, koji se kod starijih dizelaša uključuju već kad temperatura padne ispod 10°C, odnosno neispravnosti upravljačkog modula. Na loše paljenje hladnog dizelskog motora, pogotovo starijeg i s dosta kilometara, utječe pad tlakova kompresije zbog istrošenja.

Dolazi do propuštanja između prstenova i cilindara, odnosno ventila i sjedišta ventila, pa se ne postižu dovoljno visoke temperature zraka u komori za izgaranje (min. 600°C) da bi se ubrizgano gorivo moglo samo upaliti (kod benzinskog motora za to služi iskra na svjećici).

Problemi s paljenjem mogu biti posljedica i začađenog EGR ventila, neispravnog senzora temperature, regulatora količine goriva, mjerača mase zraka…

Najprije treba izmjeriti tlakove kompresije, jer ako je b na bilo kojem cilindru tlak manji od 27 bara, preporučljivo je “otvoriti” motor. Tada se može procijeniti što je sve neispravno. Parcijalni popravci nisu preporučljivi.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo