Škoda Fabia 1.0 MPI: previsok ‘ler-gas’, pali se lampica ‘check engine’

Škoda Fabia treće generacije (NJ), uvedena u listopadu 2014., kvalitetna je i pouzdana, a jedini je ozbiljniji problem lambda sonda, uklonjen 2016. To je vjerojatan uzrok problema…

PITANJE ČITATELJA

Škoda Fabia 1.0 MPI, 75 KS, 2014., na instrumentnoj tabli se pali žuta lampica CHECK i povećan je broj okretaja u leru na oko 1100/min…

ODGOVOR DOKTORA

Lampica CHECK, odnosno CHECK ENGINE (ovisno o modelu) pali se u sklopu brzinomjera najčešće zbog neispavanog sustava ubrizgavanja goriva, odnosno jednog njegovog dijela.

Najčešće zbog poremećaja u ubrizgavanju goriva, što registrira lambda sonda i elektromotornom ventilu za podešavanje rada u praznom hodu, često izazvan zaprljanjem, odnosno neispravnošću leptiraste zaklopke.

Problem može biti i u nekom od senzor motora: senzoru apsolutnog tlaka zraka u usisnoj grani MAP, senzoru temperature usisnog zraka IAT, potenciometra leptirastog ventila, senzora temperature rashladne tekućine ETC. Prema navedenom kvar je vjerojatno u lambda sondi.

Naime, Škoda Fabia treće generacije (NJ), uvedena u listopadu 2014. je kvalitetna i pouzdana, a jedini ozbiljniji problem je s lambda sondom, koji je uklonjen 2016.


Komentari

loading...