DOKTORE, POMOZITE

Škoda Fabia 1.4 MPi (2002.): motor teže pali zagrijan, troši 10 litara

Škoda Fabia 1.4 MPi ima pouzdan i izdržljiv motor OHV izvedbe, kojem potrošnja goriva nije vrlina. Provjerite ispravnost pumpe i regulatora tlaka goriva te lambda sonde i senzora temperature…

PITANJE ČITATELJA

Škoda Fabia 1.4 MPi, 2002., 203.000 km. Motor lošije pali, pretežiti kad je topao, a na kontrolnoj ploči ponekad se upali lampica motora, a prosječno troši 10 litara…

ODGOVOR DOKTORA

Škoda Fabia prve generacije (1999. – 2007.) opremale su se motorom stare konstrukcije, obujma 1397 ccm, izvedenim iz motora modela Škoda 1000 MB iz 60-ih. Trajan je, ali zbog konstrukcije s tri ležaja radilice i bregastog vratila u bloku te razmjerno velikog obujma potrošnja mu nije vrlina.

Provjerite ispravnost pumpe, regulatora tlaka goriva, lambda sonde i senzor temperature te promijenite neispravne dijelove. Potom je nužno očistite brizgaljke goriva te izmijenite filtar zraka i svjećice.

Sve će to poboljšati rad i performanse motora te smanjiti potrošnju goriva. S obzirom na godine i kilometre, preporučljivo je izmjeriti tlakove kompresije hladnog motora, u svrhu provjere stupnja istrošenja.

Ako je motor u dobrom stanju tlakovi trebaju biti viši od 10 bara, a 9 bara je donja granica koja jamči normalan rad. Ako su tlakovi niži, tada to treba prvo riješiti i tada je nužno otvarati motor te sanirati ventile/dosjede ventila i/ili promijeniti klipne karike, ovisno gdje je došlo do istrošenja.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj