Volkswagen Golf 1.6 (2005.): slabo pali zagrijan, gubi snagu i vibrira pri ubrzavanju

Volkswagen Golf 1.6 ima pouzdan i izdržljiv benzinski motor, s aluminijskim blokom, jednim bregastim vratilom, pokretanim zupčastim remenom i osam ventila. Budući da lošije pali topao nego hladan, najprije treba provjeriti tlak goriva, jer je vjerojatno dotrajala električna pumpa goriva…

PITANJE ČITATELJA

Volkswagen Golf 1.6, 2005., benzinski, 102 KS, 233.000 km, kupljen rabljen 2015., motor je počeo lošije paliti i to zagrijan, ne hladan. I dalje vuče dobro, ali pri dodavanju gasa reagira nešto sporije i zavibrira….

ODGOVOR DOKTORA

Volkswagen Golf 1.6 (2005.) ima pouzdan i izdržljiv benzinski motor, s aluminijskim blokom, jednim bregastim vratilom, pokretanim zupčastim remenom i osam ventila. Budući da motor lošije pali topao nego hladan, najprije treba provjeriti tlak goriva, jer je vjerojatno dotrajala električna pumpa goriva.

Tlak kad se uključi kontakt treba biti 3,5 bara, a kad motor radi na minimumu (zbog podtlaka u usisnoj grani) – 3,2 bara. Pumpa se ne popravlja, nego mijenja. Istodobno bi trebalo provjeriti brizgalice te ih očistiti na ultrazvučnom uređaju, odnosno izmijeniti oštećene te provjeriti u kakvom je stanju lambda sonda.

Provjerava se napon, odnosno njegovo osciliranje od 0,2 do 0,9 V i ako je neispravna, treba je izmijeniti. Sljedeći u nizu mogućih uzroka su senzori temperature i tlaka usisnog zraka i zabrtvljenost usisnog kolektora (možda motor usisava ‘falš’ zrak, pa ne može normalno raditi). Budući da ste auto kupili rabljeni, moguće je da je prešao više, odnosno da je znatnije istrošen.

Zbog toga vam savjetujemo i mjerenjem tlakove kompresije hladnog motora, koji trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 10 bara. Granica kad je potrebna  reparatura je 9 bara – servis glave motora i ventila, izmjena klipnih prstenova…

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin