Lincoln je počeo s radom tek 1917. i do 1922., kad ga je preuzeo Ford, proizveo malo automobila, ne etabliravši se na tržištu, no Henry Ford je to vidio kao priliku za osobnu osvetu prema Henryju Lelandu, jednom od pionira američke autoindustrije…
Upravo je Henry Leland dvadesetak godina ranije bio na čelu skupine investitora koja je preuzela Henry Ford Company, otjerala Forda iz nje i preimenovala je u Cadillac. Nakon što je Leland morao otići iz Cadillaca, odnosno koncerna General Motors, zbog sukoba s Williamom C. Durantom (uvjerenim pacifistom) oko toga treba li se GM u ratu angažirati u ratnoj industriji ili ne, osnovao je Lincoln.
Po preuzimanju od strane Forda Leland se nadao da će zadržati određenu autonomiju u upravljanju tvrtkom, no nakon samo četiri mjeseca shvatio je da nije tako, pa su i on i sin Wilfred napustili tvrtku. S Lincolnom je Ford dobio ono što mu je ranije nedostajalo, ozbiljnu mogućnost za nastup u luksuznom segmentu tržišta.
Ranije su u nekoliko navrata pokušavali s luksuznim automobilima, no oni su redom propadali, jer imućni kupci naprosto nisu željeli voziti automobil koji se zove Ford. Lincoln je bio mnogo prihvatljivije ime i ubrzo je postao, te do današnjeg dana u SAD i ostao najveći rival GM-ovog prestižnog brenda Cadillac.