USPOREDNI TEST AUTOZEITUNG.DE

BMW  318d Touring, Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel i Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI, pobjednik je, naravno…

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI! Jeste li sumnjali? Ima 150 KS, automatski mjenjač DSG 7, BMW 318d Touring također 150 KS, ali sa stražnjim pogonom i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel sa 174 KS i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem…

BMW 318d Touring, Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel i Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI, tri karavana srednje klase, s dvolitrenim turbodizelašima, BMW s uzdužno postavljenim motorom i stražnjim pogonom, ostala dva s poprečno postavljenim  motorom i prednjim pogonom. Pobijedio je (ne) očekivano igrač iz Wolfsburga…

Kad se u bilo kojem njemačkom usporednom testu imamo model iz koncerna Volkswagen, pobjednik se zna gotovo unaprijed. Ma koliko konkurencija bila jaka. U ovom testu su uspoređena tri modela, koja nisu dobro usporediva, jer je BMW jedini premium i jedini ima klasičnu pogonsku koncepciju s motorom uzdužno sprijeda i stražnjim pogonom

BMW  318d Touring, dimenzija 4709 x 1827 x 1440 mm i međuosnog razmaka 2851 mm te obujma prtljažnika 500 do 1510 litara pokreće se 4-cilindarskim turbodizelašem obujma 1995 ccm,  koji razvija najveću snagu od 150 KS pri 4000/min i najveći okretni moment od 320 Nm pri 1500 – 3000/min. Snaga se na stražnje kotače prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1734 kg. Do stotke ubrzava za 8,8 s, najveća je brzina 215 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 35,7/34,6 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,5 l/100 km. Osnovna verzija stoji 41.000 eura, testni model 51.180 eura.

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel, dimenzija 4986 x 1863 x 1500 mm, međuosnog razmaka 2829 mme obujma prtljažnika 560 do 1510 litara , pokreće se 4-cilindarskim turbodizelašem obujma 1955 ccm, razvija najveću snagu od 174 KS pri 3500/min i najveći okretni moment od 380 Nm pri 1500/min. Snaga se na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1613 kg. Do stotke ubrzava za 8,6 s, najveća je brzina 225 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,5/35 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,0 l/100 km. Osnovna verzija stoji 33.845 eura, testni model 38.220 eura.

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI, dimenzija 4773 x 1832 x 1516 mm i međuosnog razmaka 2791 mm, obujma prtljažnika od 650 do 1780 litara, pokreće se 4-cilindarskim turbodizelašem obujma 1968 ccm, koji razvija najveću snagu od 150 KS pri 3200 – 4000/min i najveći okretni moment od 360 Nm pri 1600 – 2750/min. Snaga se na prednje kotače prenosi 7-stupanjskim automatskim mjenjačem DSG7 s dvostrukom spojkom. Izmjerena je masa 1642 kg. Do stotke ubrzava za 9,6 s, najveća je brzina 213 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 35,0/34,8 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,1 l/100 km. Osnovna verzija stoji 34.705 eura, testni model 45.040 eura.

Ovo su ocjene po modelima i kategorijama, a svaka kategorija ima max. 1000 bodova.

BMW  318d Touring, Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel,  Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI

Karoserija: 697, 687, 709
Vozni komfor: 711, 704, 723
Motor/Mjenjač: 706, 704, 703
Vozna dinamika: 683, 664, 666
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2797, 2759, 2801
Troškovi/Ekologija: 328, 363, 346
Konačna ocjena: 3125, 3122, 3147
Poredak: 2, 3, 1

Pobjednik je, naravno., Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI, a vi ocijenite koliko je sve realno. Ovako je ocijenio Marcel Kühler, Autozeitung.de:

Volkswagen Passat Variant podupire status jednog od najboljih automobila u srednjoj klasi u usporedbenom testu. Iako je bilo sve samo ne posve novo sa sedam godina izgradnje, tvrtka sa sjedištem u Wolfsburgu postavlja svoje protivnike na njihova mjesta ugodnim udobnostima i velikim prtljažnim prostorom. Ali njegova niska cijena je lažna.

No, jaz između progonitelja, modela BMW Serije 3 Touring i Opel Insignia Sports Tourer prema adutu iz Wolfsburga Volkswagen Passat Variant postao je manji. Drugoplasirani, BMW 318d Touring, po svojstvima se opasno približava karavanu Volkswagen. Njegova dinamičnost vožnje i ekonomičan motor osiguravaju mnoge bodove. Međutim, BMW je vrlo skup. Zato jeftina Opel Insignia Sports Tourer, koja prednosti donosi komfor straga i snažan pogon, završava na trećem mjestu s malim razmakom prema Seriji 3.

Izvor: Autozeitung.de

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin