Ford Focus 1.0 EcoBoost MHEV sa sinergijskim spojem 3-cilindarskog turbobenzinca obujma 999 ccm i snage 140 KS te AC elektromotora snage 11 kW omogućava harmoničan spoj uvjerljivih performansi i niske potrošnje, pokazao je test portala de.motor1.com
Riječ je o kombiniranoj motorizaciji, koja omogućava ubrzanje do 100 km/h za 9,7 sekundi i najveću brzinu od 205 km/h. Deklarirana je potrošnja (NEFZ) 4,1 l/100 km, s osnovnim gumama 215/50 R 17. Testni je model opremljen gumama Pirelli Winter Sottozero 3 – 235/40 R18 95V M+S, za ‘dva broja većim’ od osnovnih, koje povećavaju potrošnju za oko 0,2 l/100 km
Test je napravljen 11. prosinca 2020., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, pri temperaturama od 7 do 11 Celzijev stupanj. Ukupno je prevaljeno 881 km, prosječnom brzinom 80 km/h.
Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.
Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 4,5 l/100 km te po punjenju na benzinskoj crpki, ‘do čepa’, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 4,6 l/100 km. Po propozicijama testa uzima se aritmetička sredina – 4,55 l/100 km.
– gradska vožnja u Rimu: 7,3 l/100 km, doseg s punim spremnikom goriva (52 l) – 707 km
– mješovita vožnja gradom i okolicom: 5,7 l/100 km, doseg 910 km
– autocesta (Autostrada): 6,4 l/100 km, doseg 811 km
– štedljiva vožnja): 3,9 l/100 km, doseg 1331 km
– maksimalna potrošnja 18,8 l/100 km, doseg 275 km
S tim je rezultatima hibridni Renault Clio nešto iznad konkurencije – Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG (150 KS) je na istom testu trošila 4,15 l/100 km, Mazda 3 2.0 Skyactiv-G M Hybrid (122 KS) – 4,30 l/100 km, a Audi A3 Sedan 35 TFSI S 5 tonic (150 KS) – 4,30 l/100 km.
Izvor: de.motor1.com