Nema dvojbe, Renault je podigao za još letvicu u pogledu kvalitete s novim valom vozila, Austral definitivno predvodi ovu priču…
Renault Austral od prvih najava izazivao je veliki interes, isto se nastavilo i s pojavljivanjem u prodajnim salonima. Veliki francuski novitet stigao je još na proljeće prošle godine, a sad polako ali sigurno postaje normalan prizor na našim prometnicama. Ima ih…
Što je zanimljivo vezano uz novi Austral?
Puno toga. Odmah je postao puno uvjerljiviji nasljednik već pomalo zaboravljenog, ali uspješnog modela Renault Kadjar. U testnim fazama Austral je odradio 3 milijuna kilometara, pa priče o pouzdanosti i kvaliteti ovdje imaju jako pozitivne naznake o trajnosti…
Konkurencija je velika, ima li aduta za iskorak?
Puno je modela u kompaktnoj klasi SUV modela, a Renault Austral osvaja svježinom i uvjerljivim dojmom, posebno unutar vozila. S polubratom (Nissan Qashqai) dijeli puno toga zajedničkog, a kad znamo kako naši ljudi vole Renault – Austral će donijeti marki dobru računicu.
Najbolji dio koji nam se svidio?
Definitivno položaj sjedenja i vozačko okruženje. Posebno to ide na račun odmah na prvu boljih materijala, fino ukomponiranih na multimedijski sustav openR, a za sigurnost brine čak 27 sigurnosnih sustava. Ok, možda bi openR zaslon mogao neke stvari pojednostaviti, ali generalno se sve funkcije lako pohvataju. Ipak je to 774 cm² intuitivne tehnologije, barem tako su izmjerili Francuzi…
Testni primjerka je u blago hibridnoj verziji, je li bi odabrali baš taj Austral?
Možda najveći minus ovog modela je zapravo dosta kratka pogonska ponuda. Imate na izbor dva mild-hibrida (140 i 160 KS), te Full-hibrid verziju od 200 KS. Blagi hibrid ne radi klasično kao pravi hibrid, pa će ga birati oni koji su skloniji jednostavnijoj konfiguraciji. U potrošačkom smislu, pravi hibrid samo u gradu je bolji. Sve ostalo je doslovno tu negdje, pa čak i u pogledu ugode…
Kako Austral stoji s brojkama?
Do 100 km/h ide za 9,4 sekunde i vozi sve do najvećih 175 km/h. Potrošnja je na testu dosta varirala. Od 5,5 litara, do 9, pa je kombinirana oko 7,3 l bila…
Prostor iza vozača, prtljažnik?
Za četiri putnika ima dovoljno. Nije najveća komocija ikada, ali je u standardima klase. Kao i prtljažnik (500 litara) koji će odraditi more i ostala putovanja, doduše ako pretjerate morat ćete kombinirati s nekim stvarima i ispod nogu…
Izvedba koju bi mi odabrali i na koncu, koja cijena stoji uz Austral?
Prvi u ponudi Renault Austral Evolution Mild Hybrid 140 dostupan je od 30.490 €. Nema dvojbe kako nam je najviše Esprit Alpine izvedba zapela za oko, ali bi na duge staze odabrali izvedbu poput testirane. Treba živjeti uz boju poput mat sive schiste i nespretnih susjeda…
Nude li Renault trgovci kakve pogodnosti?
Uvijek se nešto nađe, a posebno zanimljivo bi moglo biti Renault financiranje, kroz 3 godišnje rate (0% kamata), koje donose pri tome 8 godina jamstva, te isto toliko na bateriju. A dobijete i bon za zimske gume od 500 eura.
POGON
Motor: hibrid, benzinski motor , 3 cilindra , 12 ventila, HR12
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1199 ccm
Snaga benzinskog motora: 130 KS pri 4.500 o/min
Provrt x hod: 75,5 x 89,3 mm
Kompresija: 8,0 : 1
Ukupan moment: 330 Nm
Snaga elektromotora: 68 KS
Baterija: Litij-ionska (2 kWh, 400V)
Kombinirana snaga: 118 kW (160 KS)
Moment: benzinski motor (148 Nm), elektromotor 255 Nm
Mjenjač: automatski, 1-brzinski
Pogon: prednji
KAROSERIJA
Izvedba: crossover, C-segm., 5V
Dimenzije: 4510 x 1825 x 1644 mm
Međuosni razmak: 2667 mm
Cd: 0,30
Krug okretanja: 10,1 m
Masa/nosivost: 1517 kg / 633 kg
Prtljažnik: 500 / 1455 L
Spremnik: 55 litara
EuroNCAP: 5 zvjezdica
PODVOZJE
Ovjes: MacPherson, torzija
Kočnice: samov. diskovi 350×30 mm / puni diskovi 330×16 mm
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 205/55 R19
PERFORMANSE
Brzina: 175 km/h
0-100 km/h: 9 s
Na testu: 7,3 l/100 km
CO2: 102 g/km
CIJENA
Testni model: 37.200 €
Osnovni benzinski model: 30490 € (Renault Austral Evolution Mild Hybrid 140)