TESTIRALI SMO

Renault Austral Techno Mild Hybrid 160, dizajn i pogonski sklop u prvom planu

Foto: Nikola Jurković

Nema dvojbe, Renault je podigao za još letvicu u pogledu kvalitete s novim valom vozila, Austral definitivno predvodi ovu priču…

Renault Austral od prvih najava izazivao je veliki interes, isto se nastavilo i s pojavljivanjem u prodajnim salonima. Veliki francuski novitet stigao je još na proljeće prošle godine, a sad polako ali sigurno postaje normalan prizor na našim prometnicama. Ima ih…

Kompaktna figura u 4510 mm duljine, Austral je zavodljiv i kad nije u izvedbi kao s udarnih reklama…

Što je zanimljivo vezano uz novi Austral?
Puno toga. Odmah je postao puno uvjerljiviji nasljednik već pomalo zaboravljenog, ali uspješnog modela Renault Kadjar. U testnim fazama Austral je odradio 3 milijuna kilometara, pa priče o pouzdanosti i kvaliteti ovdje imaju jako pozitivne naznake o trajnosti…

Konkurencija je velika, ima li aduta za iskorak?
Puno je modela u kompaktnoj klasi SUV modela, a Renault Austral osvaja svježinom i uvjerljivim dojmom, posebno unutar vozila. S polubratom (Nissan Qashqai) dijeli puno toga zajedničkog, a kad znamo kako naši ljudi vole Renault – Austral će donijeti marki dobru računicu.

Najbolji dio koji nam se svidio?
Definitivno položaj sjedenja i vozačko okruženje. Posebno to ide na račun odmah na prvu boljih materijala, fino ukomponiranih na multimedijski sustav openR, a za sigurnost brine čak 27 sigurnosnih sustava. Ok, možda bi openR zaslon mogao neke stvari pojednostaviti, ali generalno se sve funkcije lako pohvataju. Ipak je to 774 cm² intuitivne tehnologije, barem tako su izmjerili Francuzi…

Renault uvijek nađe dobru formulu za interijer (Foto: Nikola Jurković)

Testni primjerka je u blago hibridnoj verziji, je li bi odabrali baš taj Austral?
Možda najveći minus ovog modela je zapravo dosta kratka pogonska ponuda. Imate na izbor dva mild-hibrida (140 i 160 KS), te Full-hibrid verziju od 200 KS. Blagi hibrid ne radi klasično kao pravi hibrid, pa će ga birati oni koji su skloniji jednostavnijoj konfiguraciji. U potrošačkom smislu, pravi hibrid samo u gradu je bolji. Sve ostalo je doslovno tu negdje, pa čak i u pogledu ugode…

Kako Austral stoji s brojkama?
Do 100 km/h ide za 9,4 sekunde i vozi sve do najvećih 175 km/h. Potrošnja je na testu dosta varirala. Od 5,5 litara, do 9, pa je kombinirana oko 7,3 l bila…

Prostor iza vozača, prtljažnik?
Za četiri putnika ima dovoljno. Nije najveća komocija ikada, ali je u standardima klase. Kao i prtljažnik (500 litara) koji će odraditi more i ostala putovanja, doduše ako pretjerate morat ćete kombinirati s nekim stvarima i ispod nogu…

U blagom hibridu 500, u full hibrid izdanju zbog baterija na 430 litara…

Izvedba koju bi mi odabrali i na koncu, koja cijena stoji uz Austral?
Prvi u ponudi Renault Austral Evolution Mild Hybrid 140 dostupan je od 30.490 €. Nema dvojbe kako nam je najviše Esprit Alpine izvedba zapela za oko, ali bi na duge staze odabrali izvedbu poput testirane. Treba živjeti uz boju poput mat sive schiste i nespretnih susjeda…

Nude li Renault trgovci kakve pogodnosti? 
Uvijek se nešto nađe, a posebno zanimljivo bi moglo biti Renault financiranje, kroz 3 godišnje rate (0% kamata), koje donose pri tome 8 godina jamstva, te isto toliko na bateriju. A dobijete i bon za zimske gume od 500 eura.

POGON
Motor: hibrid, benzinski motor , 3 cilindra , 12 ventila, HR12
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1199 ccm
Snaga benzinskog motora: 130 KS pri 4.500 o/min
Provrt x hod
: 75,5 x 89,3 mm
Kompresija: 8,0 : 1
Ukupan moment: 330 Nm
Snaga elektromotora: 68 KS
Baterija: Litij-ionska (2 kWh, 400V)
Kombinirana snaga
: 118 kW (160 KS)
Moment: benzinski motor (148 Nm), elektromotor 255 Nm
Mjenjač: automatski, 1-brzinski
Pogon: prednji

KAROSERIJA
Izvedba: crossover, C-segm., 5V
Dimenzije: 4510 x 1825 x 1644 mm
Međuosni razmak: 2667 mm
Cd: 0,30
Krug okretanja: 10,1 m
Masa/nosivost: 1517 kg / 633 kg
Prtljažnik: 500 / 1455 L
Spremnik: 55 litara
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: MacPherson, torzija
Kočnice: samov. diskovi 350×30 mm / puni diskovi 330×16 mm
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 205/55 R19

PERFORMANSE
Brzina: 175 km/h
0-100 km/h: 9 s
Na testu: 7,3 l/100 km
CO2: 102 g/km

CIJENA
Testni model: 37.200
Osnovni benzinski model: 30490 € (Renault Austral Evolution Mild Hybrid 140)

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj