USPOREDNI TEST AUTOZEITUNG.DE

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI ili Peugeot 308 SW PureTech 130? Pobjednik je, naravno…

Foto: Autozeitung.de

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI sa 130 KS bolji je u svim kategorijama nego Peugeot 308 SW PureTech 130 EAT8, u testu Autozeitung.de

Dvoboj kompaktnih karavana C-segmenta u klasi u kojoj je Škoda Octavia Combi “zakon” pokazuje zanimljive, ali i poznate relacije. Treba li sumnjati ili pitati za rezultat kad je u pitanju dvoboj uglednih predstavnika karavana s turbobenzinskim motorom.

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI je upregnut 4-cilindrašem obujma 1498 ccm, koji pri 5000 do 6000 razvija 130 KS, uz najveći okretni moment os 200 Nm pri 1400 do 4000/min. Uz realnu masu od 13 hladno/toplo, za 33,9/32,7 metara. Bez doplatnih opcija u Njemačkoj košta 29.610 eura.

Peugeot 308 SW PureTech 130 EAT8 se pokreće 3-cilindrašem obujma 1199 ccm, snage 131 KS pri 5500/min i najvećeg okretnog momenta od 230 Nm pri 1750/min. Ukupne je izmjerene mase 1385 kg te s automatskim 8-stupanjskim mjenjačem do stotke ubrzava za 9,6 s i postiže najveću brzinu 210 km/h. Na testu je prosječno trošio 7,0 l/100 km. Pri 100 km/h se zaustavlja, hladno/toplo, za 35,1/35,0 m. Bez doplata u Njemačkoj stoji 28.950 eura.

Na testu Auitozeitung.de Volkswagen Golf Variant je pobijedio u svim kategorijama, a kako je to izgledalo pogledajte na sljedećem LINKU. Ovako je rezultat usporednog testa komentirao Elmar Siepen, Autozeitung.de:

Peugeot 308 SW PureTech 130 EAT8 pokazuje da vješto kombinira dizajn i funkciju u mnogim područjima: s pristojnim obujmom utovara, dobrom varijabilnošću, visokom kvalitetom i živahnim motorom s visokim brojem okretaja, skuplja mnogo bodova. Ipak, na kraju je to dovoljno samo za drugo mjesto.

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI, koji izgleda puno trezvenije, nudi još više prostora, dolazi s opsežnijom sigurnosnom opremom, ima malo bolji ovjes i štedljiviji je u potrošnji goriva. Po dinamici vožnje također prednjači. Posljednje, ali ne i najmanje važno, bolja ravnoteža troškova doprinosi Volkswagenovoj pobjedi u usporednom testu.

Autor