Renault Voiturette, odnosno Type A, motorizirana kočija dugačka 190, široka 115 i visoka 140 cm pokretala se 1-cilindrašem De Dion Bouton, obujma 273 cm i snage 1,75 KS…
Louis Renault (1877. – 1944.) inovativni francuski konstruktor smatrao je kako neke od njegovih ideja uistinu mogu poboljšati novi izum, automobil, pa je prihvatio okladu da se njegov automobil s pogonskim vratilom može uspeti uz Rue Lepic na pariškom Montmartreu brže od onog pogonjenog lancem.
Prvi Renaultov automobil, poznat kao Type A i Voiturette, dobio je okladu, ali i neočekivan publicitet. Dvadeset i jednogodišnji Renault na svoje je nemalo iznenađenje zaprimio čak 13t narudžbi za automobile jednake pobjedničkom Voituretteu.
Kako je on bio mnogo naklonjeniji konstruktorskom i tehničkom radu, pozvao je u pomoć oko organizacije posla stariju braću Marcela i Fernanda.
Tvrtka Renault Frères osnovana je 25. veljače 1899. u Billancourtu, a uspjeh na tržištu uslijedio je vrlo brzo. Braća su bila izrazito sklona promociji kroz automobilske utrke, u kojima su Louis i Marcel Renault sami sudjelovali. Marcelova pogibija tijekom prekinute utrke Paris-Madrid bila je veliki udarac, no uspjesi na utrkama su se nastavili.
Ferenc Szisz donio je Renaultu i pobjedu na prvoj ikada održanoj utrci za Veliku nagradu 1906.
Kada je i Fernand zbog bolesti morao napustiti vođenje tvrtke, Louis Renault ipak se našao na položaju šefa, kojeg je ranije izbjegavao. Na toj će poziciji postati jedan od najuspješnijih, ali i najomraženijih francuskih industrijalaca, kao i proći put od nacionalnog junaka do izdajnika (važnug suradnika Nacističkog režima tijekom II. svjetskog rata)…
Pogledajte izvornu snimku prve vožnje Renaulta Type A (Voiturette), za čijim je volanom bio Louis Renault, u društvu nepoznate dame: