Messerschmitt Bf 109, najbolji lovac svoga doba, kojim je Hermann Wuster 11. studenog 1937. postigao apsolutni brzinski rekord od 610,95 km/h, uveo direktno ubrizgavanje, kakvo je 1955. ugrađeno u 6-cilindraša krilnog Mercedes-Benz 300 SL ‘Gullwing’
Messerschmitt Bf 109, koji je prvi probni let imao 29. svibnja 1935., bio je najbolji lovački zrakoplov početkom II. svjetskog rata. Od 1937. do 1945. proizveden je u 33.984 primjerka.
Pokretao se prvim benzinskim motorom s direktnim ubrizgavanjem, obrnuto postavljenim Daimler-Benz DB 605, 35.7 V12 s 1475 KS (od 1944., s ubrizgavanjem vode, 1800 KS).
Njime je Hermann Wuster 11. studenog 1937. postigao apsolutni brzinski rekord od 610,95 km/h. Po toj je koncepciji 1955., za krilni Mercedes-Benz 300 SL, Gullwing napravljen prvi automobilski benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem, redni 6-cilindarski s 2996 ccm i 212 do 222 KS, ‘majka’ svih suvremenih benzinaca.