Alfa Romeo 8C 2300 debitirao 24. svibnja 1931. na VN Italije u Monzi

Tazio Nuvolari i Giuseppe Campari nisu samo nastupili, bili su toliko superiorni da su se otada, u čast te pobjede, sve trkaće izvedbe slavnog modela Alfa Romeo 8C 2300, s dva sjedala i kratkom šasijom nazivale 8C Monza…

Osim dvojice već spomenutih, Monzom su pobjeđivali i Borzacchini, Caracciola, Etancelin i Sommer, a 50 pobjeda, uključujući i one na mjestima poput Monte Carla i Le Mansa, učinili su ovaj model jednim od najslavnijih tog vremena.

Klasičan bolid dugačak 4900, širok 2150 i visok 1900 mm, međuosnog razmaka 2750 mm, mase 991 kg i klasične koncepcije, pokretao se rednim 8-cilindarskim DOHC motorom (s dva ventila po cilindru – 16V), s mehaničkim kompresorom, koji je iz 2300 ccm razvijao 145 KS pri 5000/min.

S 4-stupanjskim mjenjačem mogao je potegnuti 170 km/h. Snaga je  potom povećana na 165 KS pri 5400/min, a najveća brzina povećana na 185 km/h. Vrijednost svakog od očuvanih primjeraka, slavnog talijanskog bolida predstavljenog prije točno 89 godina, danas se mjeri u milijunima eura.

Entuzijasti za volanom legendarnog Alfa Romeo 8C 2300 još regularno nastupaju tim autima na utrkama oldtimera.


Komentari

loading...