Službeni izvori navode da je velik američki vozač Duke Nalon rođen 2. ožujka 1913., no ovaj je čikaški as 1939. u interviewu izjavio kako je zapravo rođen 1912.
Kako god bilo, trkaću je karijeru započeo 1933., već u prvom nastupu pobijedivši na utrci na stazi Roby Speedway. Tijekom sljedećih dvadesetak godina ostvario je niz pobjeda i titula prvaka u utrkama tzv. ‘midgeta’, a kuriozitet je da je baš poput prve osvojio i zadnju utrku koju je odvezao, na stazi u gradu Terre Haute 1954.
Duke Nalon je akon povlačenja ostao je vezan za utrke, jednom čak i vozio pace car prije utrke Indy 500, a umro je 26. veljače 2001. Ono po čemu ga se najviše pamti njegovi su nastupi na Indy 500. Premda se dvaput kvalificirao na prvo startno mjesto, nikada nije osvojio tu utrku, u dva navrata odustavši iz vodstva.
Zanimljivo je da je nastupao s nekim od najfascinantnijih automobila u povijesti te utrke, kao što je predratni Mercedes-Benz W154, s kojim je bio najbrži u kvalifikacijama 1947. No najveći je dio legende vezan za njegove nastupe s veličanstvenim Novi motorom. Taj je motor već 1941. razvijao 450 KS, do šezdesetih je nasviran na čak 837 KS.
U nekoliko navrata, a dvaput je za volanom bio Nalon, činilo se da su blizu pobjede, no ispriječio bi se neki problem. Bio je to najsnažniji trkaći motor na svijetu, publika je naprosto obožavala njegov zvuk, no zapravo nikada nije uspio pobijediti na nekoj utrci, što je dio legende i mistike koja ga još i danas okružuje.