Jeep je dobio II. svjetski rat, to svakako, no malo je tko očekivao da će imati vrlo istaknutu ulogu i u miru, nakon 660.000 primjeraka proizvedenih tijekom rata…
Nakon rata ispostavilo se da potražnja nije prestala jenjavati, pa je samo sedam godina kasnije dosegnuta i brojka od milijuna proizvedenih Jeepova. Zapravo, civili su svugdje u svijetu nakon rata došli do određene količine rashodovanih vojnih vozila i ostali oduševljeni njihovom superiornošću u teškim, ali i svakodnevnim radnim uvjetima.
Američka tvrtka Willys-Overland, koja je bila nositelj prava na ime i dizajn, nije dugo čekala i već je 1945. prvi civilni model CJ ponuđen američkim kupcima. Do 1952. ponuda je već proširena i modernijim, civilnoj upotrebi primjerenijim modelima, no uvijek na provjerenoj mehaničkoj bazi klasičnog Jeepa.
Jeep je bio sjajno prilagođen uvjetima slabe cestovne infrastrukture i jeftinog (iako u prvim poratnim godinama još i teško dostupnog) goriva. pa su se ubrzo pojavili brojni imitatori, od Austina i Delahayea do najuspješnijeg, kultnog britanskog terenca Land Rover, koji će doseći podjednako legendaran status.
Usto, licencna proizvodnja ili sklapanje Jeepova odvijalo se u nizu svjetskih zemalja, a manje je poznato da je čak i u kragujevačkoj tvornici, kasnije poznatoj kao Zavodi Crvena Zastava, prije potpisivanja ugovora s Fiatom sklopljena određena količina Jeepova.
Ratni pobjednik postao je veliki poslijeratni uspjeh, iako sam brend svojim vlasnicima nikada neće donijeti osobitu sreću, pa je povijest imena Jeep povijest bankrota, preuzimanja i poslovnih promašaja.