Kad tkogod spomene Lincoln Continental, jednu od istinskih američkih automobilskih ikona, većini će ljubitelja prvo na pamet pasti model iz 60-ih, u kakvom je ubijen Kennedy…
Neki će se možda sjetiti i kasnijeg modela iz sedamdesetih, kakvih nekoliko ima i kod nas, no u domovini modela, SAD-u, najjaču je impresiju ostavio prvi model Continental, proizveden neposredno pred kraj međuratnog razdoblja.
Inicijalno je Edsel Ford poželio poseban automobil za privatnu upotrebu, napravljen na bazi korporativne perjanice, luksuznog Lincoln Zephyr V12. Legendarni dizajner Bob Gregorie navodno je za samo sat vremena nacrtao oblik kabrioleta koji i danas jako često stiže pri sam vrh anketa o najljepšim automobilskim dizajnima svih vremena.
Automobil je na stražnjem kraju straga imao zatvoreni pokrov za rezervni kotač, što će kasnije biti dizajnerski detalj većine modela Continental. Reakcije Edselovih bogatih prijatelja iz mondenog društva bile su toliko pozitivne da je izdan nalog za pokretanje serijske proizvodnje.
Prvi serijski primjerak dovršen je na današnji dan prije 80 godina, no napravljen je posve ručno, kao i svih četiristotinjak primjeraka napravljenih u sljedećih više od godinu dana: tek početkom 1941. bile su gotove preše za serijsko odlijevanje dijelova karoserije.
Prvi redizajn je bio pripremljen za 1942., a automobil je vraćen u proizvodnju i nakon rata. Ime je ugašeno nakon 1948., da bi sedam godina kasnije bilo vraćeno na scenu podjednako impresivnim modelom Mark II, sada kao zasebna marka.
No originalni je Gregoireov Continental ostao sveamerička ikona, automobil u rangu modela Cord i Packard iz tog vremena. Također, s gašenjem modela 1948. ugasla je i priča o američkim V12 motorima i prekinuta velika tradicija koju je Packard počeo još 1916.