Playboy, simpatičan mali kabriolet s 40 KS, senzacionalno niske potrošnje (6,7 l) i cijene 985 dolara, predstavljen 13. ožujka 1948. u hotelu Waldorf-Astoria u New Yorku
Louis Horowitz i Charles D. Thomas, predsjednik i potpredsjednik tvrtke Playboy Motor Car Corporation iz Buffaloa (New York), 3. travnja 1947. su objavili planove za proizvodnju subkompaktnog automobila, Playboy.
Bio je zanimljive koncepcije sa sklopivim čeličnim gornji dijelom, s gumenim brtvama, učvršćen šarkama. Sličnu koncepciju, u sklopivoj verziji, koristili su Peugeot 402 Eclipse (1934.) i Ford Skyliner (1957.) Nekoliko proizvođača danas nude kabriolete s tvrdim sklopivim krovom.
Playboy je za američke pojmove bio malen automobil – dugačak 3962 mm, širok 1473 mm, međuosnog razmaka 2286 mm i mase 862 kg. Osim skidajuće nadgradnje te karoserije i šasije iz jednog dijela (samonosiva izvedba) Playboy bio je prilično konvencionalan automobil.
Pokretao se 4-cilindarskim motorom Continental s visećim ventilima, snage 40 KS, koji je preko 3-stupanjskog ručnog mjenjača. Ovjes je bio konvencionalni, s motorom uzdužno sprijeda i pogonom straga preko krutog mosta s lisnatim oprugama.
Performanse su bile razmjerno skromne, ali dovoljne za potrebe prosječne američke obitelji. Do 50 km/h je ubrzavao za 6 s, do 80 za 17 s, a mogao je potegnuti 121 km/h, a za američke je pojmove bio vrlo štedljiv. Prelazio je 35 milja s galonom goriva (mpg), odnosno trošio je 6,7 l/100 km.
Playboy je bio “sastavljen” automobil u kojem su glavne komponente poput motora, mjenjača i drugih dijelova dolazile iz vanjskih izvora. Tvrtka je to pretvorila u svoju prednost reklamirajući da se “koriste svi standardni automobilski dijelovi, čime se olakšava servisiranje”.
Playboy nesuđeni američki hit, predstavljen je 13. ožujka 1948., a prodavao se za 985 dolara. Tvrtka Playboy Motor Car Corporation proizvela je manje od 100 automobila prije nego je bankrotirala 1951. godine.