Charles Spencer King, rođen 26. ožujka 1925., umeđu najvećim je inženjerskim imenima britanske automobilske industrije nakon II. svjetskog rata
Najveći je dio karijere vezan za Rover, što ne čudi znamo li da je bio nećak braće Wilks, čelnih ljudi te ugledne tvrtke. King je već u 1920-ima vodio razvojni istraživački tim kroz ambiciozni program automobila s plinskom turbinom, koji je do sredine 1960-ih doveden do razine potpune spremnosti za serijsku proizvodnju.No cijena bi bila prevelika te se od njega odustalo iz posve komercijalnih razloga. Tijekom pedesetih vodio je i projekt Marauder, maloserijski sportski automobil na Roverovoj mehanici.
Već poznat preko projekata s plinskom turbinom, postao je zvijezda industrije kada je predstavljen Rover P6, prvi ‘Europski automobil godine’, za 1964. Jedan od tehnoloških vrhunaca 1960-ih, ovaj je automobil bio rijedak pokušaj primjene i razvoja ideja koje je donio Citroën DS. No najznačajniji Kingov doprinos povijesti automobila stigao je na samom početku 1970-ih, kad je predstavljen Range Rover.
Ovaj je automobil definitivno prebrisao granicu između grubih i robusnih 4×4 radnih strojeva i gradskih vozila, postavši prototip za čitave generacije luksuznih terenaca i posredno SUV vozila. Njegov je tvorac ulaskom Rovera u British Leyland postao zadužen za konceptna i testna vozila, no 1970-e i rane 1980-e pretvorile su se u konstantnu borbu s okoštalim korporativnim strukturama i nezainteresiranom radnom snagom, tako da su mnogi zanimljivi koncepti ostali samo u fazi prototipova, dok je korporacija tonula prema neumitnom kraju.
Razočarani Spen King otišao je iz nje 1985., a preminuo je 2010. godine. Potkraj života vozio je Mini Cooper S i Volkswagen Golf GTI, ne libeći se javno govoriti koliko prezire modu 4×4 vozila i SUV-ova, odnosno njihovo korištenje u gradu i kao prestižnih simbola. Spen King, otac automobila s plinskom turbinom i SUV-a Range Rover umro je 26. lipnja 2010.