DOKTORE POMOZITE

Volkswagen Passat 1.6 TDI (2009.) teško starta i pali se lampica grijača

Volkswagen Passat 1.6 TDI ima kvalitetan i izdržljiv dizelski motor, ali u slučaju kupnje modela it treće ruke, koji je rabljeni uvezen iz Njemačke, problem je vjerojatno u dotrajalosti, uslijed prevelike i vraćene kilometraže…

PITANJE ČITATELJA

Volkswagen Passat 1.6 TDI (2009.), 221.000 km, treća ruka, uvezen 2015. iz Njemačke. U posljednje se vrijeme pali lampica grijača, a motor dugo vergla i teško pali u hladnim jutrima…

ODGOVOR DOKTORA

Volkswagen Passat 1.6 TDI ima kvalitetan i izdržljiv dizelski motor, ali u slučaju kupnje modela it treće ruke, koji je rabljeni uvezen iz Njemačke, problem je vjerojatno u dotrajalosti, uslijed prevelike i vraćene kilometraže.

Neispravnost grijača zasigurno je jedan od razloga vaših problema, možda glavni, ali zasigurno ne jedini. Uzrok može biti u neispravnosti i začađenju grijača, odnosno neispravnosti upravljačkog modula. Na loše paljenje hladnog dizelskog motora, pogotovo starijeg i s dosta kilometara, utječe pad tlakova kompresije zbog istrošenja.

Dolazi do propuštanja između prstenova i cilindara, odnosno ventila i sjedišta ventila, pa se ne postižu dovoljno visoke temperature zraka u cilindrima (min. 380°C) da bi se ubrizgano gorivo moglo samo upaliti (kod benzinskog motora za to služi iskra na svjećici). Problemi s paljenjem mogu biti i posljedica zaprljanog sustava za ubrizgavanje te je preporučljivo napraviti tretman sustavom Datacol DataFuel, koji će pročistiti sustav  i doprinijeti radu motora.

Problemi s paljenjem mogu biti posljedica i začađenog EGR ventila, neispravnog senzora temperature, regulatora količine goriva i mjerača mase zraka. Najprije treba izmjeriti tlakove kompresije, jer ako je na bilo kojem cilindru tlak manji od 27 bara, preporučljivo je ‘otvoriti’ motor. Tada se može procijeniti što je sve neispravno. Parcijalni popravci nisu preporučljivi.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj