Volkswagen Golf GTI Clubsport 45! Autozeitung.de je usporedio BMW 128ti (1998 ccm, 265 KS), Ford Focus ST (2261 cm, 280 KS), Hyundai i30 N performance (1998 ccm, 280 KS) i Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 (1984 ccm, 300 KS).
Ugledni njemački portal je usporedio četiri njemačka sportska kompakta, ista (C-segment, 4-cilindarski turbobenzinski motor poprečno sprijeda, prednji pogon), a ipak različita. Bitno.
Naime, osim različitih osnovnih parametara, BMW 128ti je jedini premium model, usto, BMW 128ti i Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 imaju automatske mjenjače (8-stupanjski ZF, odnosno DSG7 s dvije spojke), a Ford Focus ST i Hyundai i30 N Performance ručni 6-stupanjski. BMW 128ti i Ford Focus ST imaju mehanički samoblokorajući diferencijal, a Hyundai i30 N i Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 oslanjaju se na elektronički (ASR)…
Kako su novinari ocijenili pokazuje sljedeće (po kategoriji max 1000):
BMW 128ti, Ford Focus ST, Hyundai i30 N Performance i Volkswagen Golf GTI Clubsport 45
Karoserija: 575, 595, 566, 592
Vozni komfor: 634, 654, 654, 682
Motor/Mjenjač: 692, 655, 655, 64
Vozna dinamika: 685, 725, 712, 738
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2586, 2629, 2587, 2706
Troškovi/Ekologija: 340, 362, 370, 325
Konačna ocjena: 2926, 2991, 2957, 3031
Poredak: 4, 2, 3, 1
Ovako je ocijenio Marcel Kühler, Autozeitung.de
S faceliftom, Korejci su izoštrili adute modela Hyundai i30 N Performance: s izvrsnom dinamikom vožnje, velikim zabavnim potencijalom i, s obzirom na još uvijek popularnu politiku cijena, utjelovljuje GTI vrline. Ali završava tek na trećem mjestu.
Ispred njega je Ford Focus ST, sličnog karaktera, ali s većim svakodnevnim prednostima kao što su više prostora straga, veća nosivost i kraći put kočenja. Pogled na cijenu koju iskazuje Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 vjerojatno će vam zavrtjeti u glavi, ali to čini i njegova ideja o dinamici vožnje – u pozitivnom smislu.
On je višebojac i pobjednik u usporednom testu. Iskreno rečeno, ne samo da je idealan za travnjak, već i za vrlo dobra putovanja. Što se tiče troškova, međutim, daleko se udaljio od izvorne GTI ideje. U usporedbi s konkurencijom, BMW 128ti značajno zaostaje po dinamici vožnje i udobnosti. Najsofisticiranijim pogonom i najnižom potrošnjom može osvojiti bodove, ali je na kraju dovoljno samo za četvrto mjesto.