Ovo je nešto za BMW fanove: ekipa Carwow vozi BMW M2, BMW M2 Competition, BMW M2 CS i novi BMW M2, pogledajmo koji je kralj na 402 metra
I ne samo njih, u odabranoj ekipi našao se i BMW 1M Coupe! Sad već kultni model pokreće 3-litreni biturbo redni šestak koji donosi 340 KS i 500 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na stražnje kotače preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a automobil je težak 1495 kg.
Sljedeći je originalni BMW M2. Pokreće ga 3-litreni redni šestak s dva turbopunjača, a može isporučiti 370 KS i 500 Nm. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a vaga je 1.520 kg.
Sljedeći je BMW M2 Competition. S 3-litrenim twin-turbo rednim šest cilindarskim motorom ispod poklopca motora (410 KS i 550 Nm), a snaga se prenosi na stražnje kotače putem 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. To je najteži automobil u prvoj utrci, težak 1,575 kg.
Zatim imamo automobile za drugu utrku. Počevši od BMW M2 CS, ispod poklopca motora nalazi se 3-litreni twin-turbo redni šestak (450 KS i 550 Nm). Snaga se prenosi na stražnje kotače preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača, a dolazi lakši od M2 Competitiona, s 1.550 kg.
Za kraju, tu je i najnoviji BMW M2. Ispod poklopca motora ima (pogađate…) 3-litreni twin-turbo redni 6 cilindrični motor, i to je najsnažniji automobil ovdje, sa 460 KS i 550 Nm. Snaga se prenosi na stražnje kotače preko 7-stupanjskog automatskog mjenjača, a puno je teži od ostalih automobila, težak je 1725 kg.
Hoće li ih novi M2 sve pobijediti? Ili će višak kilograma djelovati protiv toga? Postoji samo jedan način da saznamo…