BAVARSKA SIMFONIJA U ITALIJI

BMW Concept Touring, predložak za BMW Z4 Shooting Brake (2024.), Bavarac za 1000 emocija

Na ekskluzivnoj automobilskoj izložbi Concours d’Elegance u Villa d’Este, BMW je predstavio Concept Touring, koji najavljuje tržišni BMW Z4 Shooting Brake za sljedeću godinu…

Concours d’Elegance u Villa d’Este blizu Rima – vjerojatno najvažniji europski događaj godine klasičnih automobila – tradicionalno je pozornica za otkrivanje novog konceptnog automobila za domaćina BMW-a. I budući da se ovdje sve vrti oko klasike, dizajnerski tim, ovaj put, ne gleda unaprijed, već unatrag: BMW Concept Touring Coupé (2023.), predstavljen sa svim vrstama glamura i slave, prije svega je hommage uživanje u dugom putovanju.

Obožavatelji bavarske marke već godinama sanjaju o modelu BMW Z4 Shooting Brake – sada marka s propelerom isporučuje spektakularnu studiju nazvanu BMW Concept Touring Coupé (2023.) Jednako zgodan i elegantan BMW Z4 Shooting Brake želi vas pozvati da bacite skrojene kovčege iza velikog poklopca i pobjegnete preko prijevoja koji su razdvajali jezero Como od sjeverne Europe. I naravno, svi se podsjećaju na Z3 Coupé, kojem su se nekoć smijali, a danas je toliko cijenjen, koji je u to vrijeme bio ismijavan kao tenisica, ali je sada traženi youngtimer nakon točno 25 godina.

Uostalom, studija se temelji na modelu BMW Z4 i pruža zanimljiv paket emocija, performansi i funkcionalnosti u gabaritima od 450 cm. Naravno, tek je nešto viši i prije svega znatno širi zbog gotovo sladostrasnog stražnjeg kraja. Ali pedigre BMW Concept Touring Coupéa (2023.) upućuje još dalje u prošlost – na primjer, na BMW 2002 ti touring iz 70-ih, od kojeg potječu velikodušno nanesena slova iznutra i izvana i, strogo govoreći, čak i na BMW 328 Coupé iz 1940-ih koji je postao poznat u Mille Miglia, na što žele podsjetiti posebna rebra u hladnjaku.

I pogon je gotovo retro. Jer dok se studiji dizajna danas jedva usuđuju izaći na pozornicu bez utikača ili, idealno, s potpuno električnim pogonom, BMW si dopušta luksuz i ostavlja ga s motorom s unutarnjim izgaranjem. Kao i u modelu BMW Z4 M40i, ispod haube je redni 6-cilindarski twin-turbobenzinac 3.0 snage 340 KS (250 kW). Uz pomoć 8-stupanjskog automatskog mjenjača ZF do stotke može sprintati za 4,5 sekundi, a najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h.

Sve je prilagođeno vrhunskim performansama. To se ne odnosi samo na ručno kovanu aluminijsku karoseriju s relativno velikim otvorom na prtljažniku koji je gotovo tri puta veći od onog u roadsteru i stoga prikladan za putovanje, posebno miješanu boju, u čijem sivo-smeđem osnovnom tonu plavi pigmenti svjetlucaju poput vode Lago di Como, na ručno šivane kožne presvlake na sjedalima, čiji grubi šavovi podsjećaju na bejzbol rukavice ili prve  modele Audi TT, i kožne podne obloge, koje su klasičnije od mnogih torbica.

Sljedeće godine, po predstavljenoj ‘formuli’ stiže tržišni  BMW Z4 Shooting Brake. Odbrojavanje je počelo…

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj