Na ekskluzivnoj automobilskoj izložbi Concours d’Elegance u Villa d’Este, BMW je predstavio Concept Touring, koji najavljuje tržišni BMW Z4 Shooting Brake za sljedeću godinu…
Concours d’Elegance u Villa d’Este blizu Rima – vjerojatno najvažniji europski događaj godine klasičnih automobila – tradicionalno je pozornica za otkrivanje novog konceptnog automobila za domaćina BMW-a. I budući da se ovdje sve vrti oko klasike, dizajnerski tim, ovaj put, ne gleda unaprijed, već unatrag: BMW Concept Touring Coupé (2023.), predstavljen sa svim vrstama glamura i slave, prije svega je hommage uživanje u dugom putovanju.
Obožavatelji bavarske marke već godinama sanjaju o modelu BMW Z4 Shooting Brake – sada marka s propelerom isporučuje spektakularnu studiju nazvanu BMW Concept Touring Coupé (2023.) Jednako zgodan i elegantan BMW Z4 Shooting Brake želi vas pozvati da bacite skrojene kovčege iza velikog poklopca i pobjegnete preko prijevoja koji su razdvajali jezero Como od sjeverne Europe. I naravno, svi se podsjećaju na Z3 Coupé, kojem su se nekoć smijali, a danas je toliko cijenjen, koji je u to vrijeme bio ismijavan kao tenisica, ali je sada traženi youngtimer nakon točno 25 godina.
Uostalom, studija se temelji na modelu BMW Z4 i pruža zanimljiv paket emocija, performansi i funkcionalnosti u gabaritima od 450 cm. Naravno, tek je nešto viši i prije svega znatno širi zbog gotovo sladostrasnog stražnjeg kraja. Ali pedigre BMW Concept Touring Coupéa (2023.) upućuje još dalje u prošlost – na primjer, na BMW 2002 ti touring iz 70-ih, od kojeg potječu velikodušno nanesena slova iznutra i izvana i, strogo govoreći, čak i na BMW 328 Coupé iz 1940-ih koji je postao poznat u Mille Miglia, na što žele podsjetiti posebna rebra u hladnjaku.
I pogon je gotovo retro. Jer dok se studiji dizajna danas jedva usuđuju izaći na pozornicu bez utikača ili, idealno, s potpuno električnim pogonom, BMW si dopušta luksuz i ostavlja ga s motorom s unutarnjim izgaranjem. Kao i u modelu BMW Z4 M40i, ispod haube je redni 6-cilindarski twin-turbobenzinac 3.0 snage 340 KS (250 kW). Uz pomoć 8-stupanjskog automatskog mjenjača ZF do stotke može sprintati za 4,5 sekundi, a najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h.
Sve je prilagođeno vrhunskim performansama. To se ne odnosi samo na ručno kovanu aluminijsku karoseriju s relativno velikim otvorom na prtljažniku koji je gotovo tri puta veći od onog u roadsteru i stoga prikladan za putovanje, posebno miješanu boju, u čijem sivo-smeđem osnovnom tonu plavi pigmenti svjetlucaju poput vode Lago di Como, na ručno šivane kožne presvlake na sjedalima, čiji grubi šavovi podsjećaju na bejzbol rukavice ili prve modele Audi TT, i kožne podne obloge, koje su klasičnije od mnogih torbica.
Sljedeće godine, po predstavljenoj ‘formuli’ stiže tržišni BMW Z4 Shooting Brake. Odbrojavanje je počelo…