Johan “Jan” Tjaarda (1897.–1962.), kasnije poznat kao John Tjaarda van Sterkenburg, bio je nizozemski dizajner proizvoda i automobila i stilist u SAD-u. Karijeru je napravio preradama automobila za holivudske klijente. Kasnije je bio šef dizajna tvrtke Briggs te je izradio jedan od prvih američkih aerodinamičnih koncepata.
Tjaarda je rođen 4. veljače 1897. u Arnhemu, kao sin Henriette Elisabeth Thieme i liječnika Johannesa Jana Tjaarda. Školovao se za aeronautički dizajn u Ujedinjenom Kraljevstvu, a kasnije je služio kao pilot u nizozemskom ratnom zrakoplovstvu. Nakon što je 1923. emigrirao u SAD, promijenio je ime u John i radio u izradi karoserija u Hollywoodu.
Tjaarda je 1926. angažiran za projektiranje karoserija od strane proizvođača karoserija Locke and Company. Najpoznatiji od njihovih tvorničkih običaja bio je phaeton s dvoja vrata nazvan Touralette, koji je Tjaarda ranije dizajnirao za sebe, a koji je Chrysler nudio na svojoj šasiji L-80 Imperial 1927. – 1928. Tjaarda je također neko vrijeme radio s originalnim GM odjelom za umjetnost i boje u timu kojeg je vodio dizajner Harley Earl.
Tijekom 1920-ih radio je na nizu modernih monokok dizajna, poznatih kao “Sterkenburg serija”, prije nego što se pridružio Briggs Manufacturing Company kao šef dizajna karoserije. Tamo je razvio konceptni automobil za Ford koji će biti prikazan na izložbi Century of Progress (1933.-1934.) u Chicagu. Poznat kao “Briggsov automobil iz snova”, ovo je bio moderni dizajn sa stražnjim motorom, temeljen na njegovom prethodnom radu.
Rekonstruiran kao automobil s prednjim motorom, ovaj dizajn je razvijen u Lincoln-Zephyr iz 1936. Briggs se nije odvažio za komercijalizaciju prototipa, no na njegovoj će bazi nastati produkcijski bestseller Lincoln Zephyr, koji će nakon propasti modela Chrysler Airflow pomiriti Amerikance s aerodinamičnim linijama. Sin Tom Tjaarda postao je jedan od najvećih svjetskih automobilskih dizajnera nedugo nakon očeve smrti 1962.