KRAJ CIJELE SERIJE

Renault Talisman umirovljen, Francuzi se okreću crossoverima

Proizvodnja Volkswagen Passat limuzine u Europi je obustavljena, a Renault sada slijedi njegov primjer svojom limuzinom Talisman, koja je predstavljena 6. srpnja 2015.

Dok Volkswagen još uvijek proizvodi karavan Passat Variant, Francuzi su ukinuli ovu verziju. Drugim riječima, talisman je potpuno mrtav, znakovi su već dugo isključeni, jer je tvrtka već najavila da će u prosincu 2021. obustaviti Renault Talisman, svoj adut srednje veličine.

Renault je krajem veljače prestao proizvoditi Talisman, ali to ne znači da klasična limuzina više nije u portfelju tvrtke. Kompaktni Megane Sedan i manji Taliant baziran na Dacia Logan još su dostupni u odabranim zemljama. S obzirom da se Clio karavan postupno gasi s prelaskom na petu generaciju 2019., Renaultu je ostao Megane karavan.

Budući da su limuzine sve manje tražene, Renault ne planira izravnu zamjenu. Deveta generacija (B9) donedavno vrlo popularnog modela Volkswagen Passat doći će samo kao karavan. Opel je najavio da će i nova Insignia biti isključivo električna, dok novi Ford Mondeo iz Kine neće doći u Europu.

Sudbina modela Peugeot 508 je još uvijek neizvjesna, ali nadamo se da će ostati s nama jer je jedan od najatraktivnijih automobila trenutno na tržištu. Citroën C5 se tehnički vratio, ali se njegova formula promijenila jer je sada mješavina karavana i crossovera kao Citroën C5 X.

Držimo fige da Mazda lansira sljedeću generaciju modela Mazda 6 u Europi, zajedno sa pogonom na stražnje kotače. Toyota je prije nekog vremena skinula Camry, koji je bio uspješan u SAD-u, s tržišta u Europi. A DS 9 se u ovoj zemlji prodaje u homeopatskim dozama. Stoga su stvoreni uvjeti da sljedeća Škoda Superb postane najpopularnija limuzina srednje veličine u mainstream segmentu.

Češka marka je potvrdila da će karavan Škoda Superb Combi, a možda i limuzina Škoda Superb, dočekati i još jednu generaciju, pa za protivnike SUV-a nije izgubljena svaka nada. Volkswagen Passat B9, kao karavan, proizvodit će se od kraja 2023. u Bratislavi i tada će dobiti posljednje motore s unutarnjim izgaranjem iz Volkswagen grupe i potpuno digitalizirani kokpit.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj