Volkswagen Golf 8 se rješava ‘farova s obrvama’ te će se stilski približiti električnom modelu Volkswagen ID.3, digitalni kokpit bit će jednostavniji i pregledniji, središnji greben s komandama mjenjača i sekundarnih funkcija dobiva novu, a poboljšat će se i kvaliteta izvedbe…
Nakon početnog oduševljenja, kako obično biva kad dođe novi Volkswagen Golf, ali i rezervi, pa i (opravdanih) kritika na dizajn prednje maske, posebice ‘farova s obrvama’, na račun novog Volkswagen Golfa počele su pristizati i ozbiljnije pritužbe.
Prvenstveno na kvalitetu izvedbe i dojam da se štedjelo u usporedbi s modelom Volkswagen Golf 7, što su najizravnije prezentirali i secirali engleski novinari.
Problem je što je sve pratilo i osjetno povećanje cijena, pa su se mnogi kupci osjetili razočarani, pa i prevareni. To su pokazali prodajni rezultati, koji su, bez obzira na korona-krizu neugodno iznenadili čelnike iz Wolfsburga – prodano je manje od pola (oko 40 posto očekivane količine. Golf je, na iznenađenje mnogih, prestao biti hit.
Zbog toga će redovni redizajn (facelift)stići godinu prije planiranog roka, već u listopadu sljedeće godine /modelska godina 2023.). Prednji ‘farovi s obrvama’ će se promijeniti LED svjetlima po uzoru na ID.3. Velike su zamjerke na preglednost i funkcionalnost digitalne ploče s instrumentima te cijele središnje konzole.
Kako je dosta primjedbi da kvaliteta izvedbe nije na dovoljno visokoj razini (gleda u leđa korejskim konkurentima Hyundai i30 i Kia Ceed, a pogotovo novom francuskom adutu Peugeot 308), pa ć unutrašnjost biti temeljito redizajnirana, s izvedbom bliže premiumu. Naravno, povećanje cijene se ni ne spominje…