Razlika u decilitrima

Renault Clio, Captur i Megane Conquest kao hibridi iznimno štedljivi, troše 5,5 litara

Foto: Nikola Jurković

Testirali smo E-Tech hibridni program Renault modela, u Engineered paketu su iznimno atraktivni, ali i štedljivi. Clio, Captur i Megane Conquest imaju jak adut…

Hibridi uvijek imaju prolaz kod nas. Definitivno su nešto što bi preporučili i najbolje što ima veze sa strujom. Naravno, njihova uvjerljivost nije kod svakog proizvođača ista, ali kod modela s markom Renault definitivno idu u rubriku – najboljeg što nude.

U proteklim tjednima imali smo prilike isprobati hibridne modele, možda i najtraženije aktere francuskog proizvođača na našem tržištu. Posebno smo pod povećalom imali Captur. Dok je Clio standardno dobar, kao i Megane Conquest. Svi su položili, a kao rekorder se pokazao Clio. U gradu smo trošili manje od 5 litara, tek smo s odlaskom na put stigli na brojku od 5,5 litara. Navedena potrošnja kroz ljetne dane nas je pratila i u ostala dva kandidata. Vožnja prema moru, stani-kreni princip na autoputu i pojačani intenzitet klime rezultirao je nakon tjedan dana s brojkom od – 5,6 litara na 100 km. Stvarno, velike pohvale za ovaj dio idu na račun francuski inženjera i rad sistema. Nema osciliranja i grubih prebacivanja s električnog u benzinski način rada…

Renault Captur E-Tech 145 Hibrid Engineered – potrošnja:

Renault Clio E-Tech 145 Hibrid Engineered – potrošnja:

Renault Megane Conuqest E-Tech 145 Hybrid Engineered – potrošnja:

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo