Volkswagen Passat 1.9 TDI iz 2005.: curi ulje na intercooleru

Manja količina ulja u intercooleru (hladnjaku stlačenog usisnog zraka) normalna je pojava, problem je ako se u dovodnom crijevu nakupi veća količina…

PITANJE ČITATELJA

Crijevo skinuto s intercoolera, koje dolazi od turbopunjača, je nauljeno. Zbog čega? Koliko je to opasno i kako se rješava?

ODGOVOR DOKTORA

Manja količina ulja u intercooleru (hladnjaku stlačenog usisnog zraka) normalna je pojava, problem je ako se dovodnom crijevu nakupi veća količina. Jedan dio uljnih para dolazi preko oduška motora na ulaz u kompresor turbopunjača, koji ga usisa i stlači te s usisnim zrakom pogura prema intercooleru.

To se dodatno može povećati ako se u toj cijevi usisnog zraka, između turbopunjača i filtra zraka, pojavi podtlak uslijed začepljenog filtra zraka. Nakon demontaže potrebno je sve dobro odmastiti i oprati vodom, a potom sve spojeve gdje su obujmice dobro osušiti i pritegnuti.

Nakon pranja performanse neće biti ništa bolje jedino u slučaju propusnosti crijeva, odnosno intercoolera. Dakle, ako se u crijevu između turbopunjača pojavljuje prevelika količina ulja, potrebno je izmijeniti zračni filtar i/ili servisirati turbopunjač.

Autoportal No.1


Komentari

loading...