Lamborghini 350GTV, prototip, sastavljen je u tvornici traktora u Centu, jer ona u Sant’Agati bila u izgradnji. Na torinskom salonu motor je bio izložen zasebno, pored automobila, jer su pri sklapanju shvatili da je previsok da bi stao pod haubu
Priča o početku proizvodnje automobila Lamborghini ima obilježja legende: Ferruccio Lamborghini, vlasnik tvornice traktora, doživio je poniženje koje mu je priredio Enzo Ferrari. Stoga je odlučio napraviti bolji i uzbudljiviji automobil od njegovih. Vatreno krštenje imao je na torinskom salonu 30. listopada 1963., no start je bio neuvjerljiv i nepretan.
Naime, Lamborghini 350GTV zapravo i nije imao mnogo veze s tvrtkom Lamborghini, šasiju su sklopili Neri i Bonacini, a karoseriju Sargiotto. Prvi Lamborghini nije doživio dobre reakcije medija i publike, malo kome se sviđao neortodoksan dizajn kojeg je potpisao Franco Scaglione, koji je nastavio razvoj nekih od motiva obrađivanih na revolucionarnoj seriji BAT, koju je kreirao za dizajnersku tvrtku Bertone.
Kasnije će Carozzeria Touring ublažiti radikalizam i značajno izmijeniti Scaglioneov oblik za prvi pravi serijski model, Lamborghini 350 GT, no ostavili su nedirnutima neke karakteristične detalje poput panoramskog stražnjeg stakla. Zanimljivo, Lamborghini 350GTV je ostao u krugu tvornice dok ga 80-ih nisu prodali jednom talijanskom kolekcionaru, koji je ugradio motor i još neke nedostajuće dijelove.
Kasnije je proveo određeno vrijeme u jednoj japanskoj kolekciji, a danas je ondje gdje mu je i mjesto, u tvorničkoj kolekciji tvrtke Lamborghini, koja je od 1998. u vlasništvu tvrtke Audi, odnosno koncerna Volkswagen.