Suzuki Escudo Pikes Peak, ‘monstrum’ velikih dimenzija (5050 x 1900 x 1510 mm), s aerodinamičkim dodacima i male mase (800 kg) pokretao se twin-turbobenzincem V6, koji je iz 2493 ispaljivao čak 995 KS…
To je specifična snaga od čak 399,1 KS po litri obujma motora. Snaga se sekvencijalnim 6-stupanjskim mjenjačem na sve kotače, a performanse su, zbog povoljnog omjera mase i snahe (samo 0,8 kg/KS) senzacionalne.
Suzuki Escudo Pikes Peak je do stotke ubrzavao za 2,1 sekundu i mogao potegnuti čak 411 km/h. Kako bi osigurao dobro prianjanje pri visokim brzinama, uz mali otpor zraka, posebno je prilagođena karoserija, koja je napravljena uz velik udio kompozitnih materijala ojačanih ugljičnim vlaknima.
Od tog materijala su izrađeni posebni prednji i stražnji spojleri (obrnuto okrenuta krila). Kočni diskovi su karbo-keramički. Ovaj je monstrum, koji bi na stazi zapaprio i bolidima Formule 1 postao zvijezda Pikes Peaka…
Najjači u povijesti (1): Formula 1 je 1980-ih bila na steroidima…
Najjači u povijesti (2): Audi Quattro Sport S1 (1986.) reli monstrum s više od 600 KS
Najjači u povijesti (3): Porsche 917/30 (1970.): položeni 5.0 V12 ispaljivao 1580 KS!
Najjači u povijesti (5): Nissan R90CK (1990.): fijasko s isforsiranih 1128 KS na 24 sata Le Mansa