DOMAĆA PREMIJERA

Peugeot 408 stigao u Hrvatsku, prekrasan, iznimno prostran i napredan od 33.945 Eura

Foto: Nikola Jurković

U hrvatske salone stigao je novi Peugeot 408, nakon službene prezentacije u Motovunu…

Kombinacija crossovera i coupea, u stilskom celofanu i naprednoj izvedbi aduti su novog francuskog modela Peugeot 408, koji je upravo stigao na hrvatsko tržište. Nakon hrvatske prezentacije u Motovunu novi smo model testirali na hrvatskim prometnicama, u blagohibridnoj turbobenzinskoj verziji 1.2 snage 130 KS.

Peugeot 408 objedinjuje nekoliko kategorija u jedno, a posebno se ističu coupe i crossover narav, zrači agresivnim, ali baš profinjenim dizajnom. Francuski proizvođači tako su kompletirali jednu novu klasu, u kojoj su se već utaborili Renault Megane Conquest i Citroen C4 X, koji je tehnološki srodnik novog modela Peugeot 408.

Pogled na stražnji dio, branik i padajuća silueta krova dominiraju (Foto: Nikola Jurković)

Peugeot 408 koristi bogatu tehnološku bazu koncerna Stellantis te je napravljen na dorađenoj EMP platforme koja krasi model Peugeot 308, a dimenzijama i cijenom se smješta, kako i brojke sugeriraju, između modela – Peugeot 308 i Peugeot 508.

Peugeot 408 je duljinom od 4,69 metara srednja klasa (D-segment), a posebno se hvali međuosnim razmak od 2,79 metara, što ovom atraktivnom modelu baš zavidnu prostranost na stražnjoj klupi. Prostranost naglašava i 19 cm prostora za koljena. Funkcionalnost vožnje i atraktivnost izvedbe naglašava napredni multifunkcionalni kokpit i-Connect.

 

Atraktivni volan opet skriva dobar pogled na brzinomjer, ali to zahtijeva dobar kompromis i namještanje na vozačevom sjedalu. Model postavlja i nove standarde u smislu ergonomije, kvalitete već viđene kod novog modela Peugeot 308, praktičnosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom i-Connect.

Najbolja je zasigurno opcija koja dolazi kroz aplikaciju MyPeugeot koja omogućuje da s pametnog telefona ili središnjeg zaslona pokrećete ili programirate prethodno grijanje i hlađenje vozila ili provjeravate, programirate, pokrećete ili odgodite punjenje baterije kod plug-in modela.

Dobro poznat ambijent, baš kao i u novom Peugeotu 308… (Foto: Nikola Jurković)

Poznati ambijent unutrašnjosti krasi 10″ zaslon smješten u sredini kokpita, a u razini opreme GT dostupan je s 3D tehnologijom. A hvalimo poslušnost Francuza, koji su uvidjeli neke stvari kroz prošle modele i predstavili i-toggle tipke koje se mogu u potpunosti konfigurirati i koje su smještene ispod središnjeg zaslona.

Pogonski dio novog modela Peugeot 408 za neke će biti škrt, a nekima sasvim zanimljiv. Naša prva test vožnja odrađena je u društvu s 1.2 PureTech izvedbom, turbobenzincem od 130 KS, uz automatski EAT8 mjenjač. Ostatak ponude čine plug-in hibridni pogon (1,6-litreni benzinac i elektromotor) s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS). Litij-ionska baterija u obje plug-in hibridne inačice ima kapacitet od 12,4 kWh.

Foto: Peugeot

Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača: snage 3,7 kW u serijskoj opremi ili snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi. Novi Peugeot 408 može se isprobati i naručiti kod ovlaštenih trgovaca, a dostupan je u tri paketa opreme – Allure, Allure Business i GT.

Početna cijena iznosi 33.945 eura za izvedbu PureTech 130 S&S EAT8 Allure, dok u sferi struje i najpovoljnijeg stoji hibridna varijanta PHEV 180 e-EAT8 stoji 43.645 eura. Atraktivan dizajn zasigurno će biti generator uspjeha za Peugeot 408…

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj