U hrvatske salone stigao je novi Peugeot 408, nakon službene prezentacije u Motovunu…
Kombinacija crossovera i coupea, u stilskom celofanu i naprednoj izvedbi aduti su novog francuskog modela Peugeot 408, koji je upravo stigao na hrvatsko tržište. Nakon hrvatske prezentacije u Motovunu novi smo model testirali na hrvatskim prometnicama, u blagohibridnoj turbobenzinskoj verziji 1.2 snage 130 KS.
Peugeot 408 objedinjuje nekoliko kategorija u jedno, a posebno se ističu coupe i crossover narav, zrači agresivnim, ali baš profinjenim dizajnom. Francuski proizvođači tako su kompletirali jednu novu klasu, u kojoj su se već utaborili Renault Megane Conquest i Citroen C4 X, koji je tehnološki srodnik novog modela Peugeot 408.
Peugeot 408 koristi bogatu tehnološku bazu koncerna Stellantis te je napravljen na dorađenoj EMP platforme koja krasi model Peugeot 308, a dimenzijama i cijenom se smješta, kako i brojke sugeriraju, između modela – Peugeot 308 i Peugeot 508.
Peugeot 408 je duljinom od 4,69 metara srednja klasa (D-segment), a posebno se hvali međuosnim razmak od 2,79 metara, što ovom atraktivnom modelu baš zavidnu prostranost na stražnjoj klupi. Prostranost naglašava i 19 cm prostora za koljena. Funkcionalnost vožnje i atraktivnost izvedbe naglašava napredni multifunkcionalni kokpit i-Connect.
Atraktivni volan opet skriva dobar pogled na brzinomjer, ali to zahtijeva dobar kompromis i namještanje na vozačevom sjedalu. Model postavlja i nove standarde u smislu ergonomije, kvalitete već viđene kod novog modela Peugeot 308, praktičnosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom i-Connect.
Najbolja je zasigurno opcija koja dolazi kroz aplikaciju MyPeugeot koja omogućuje da s pametnog telefona ili središnjeg zaslona pokrećete ili programirate prethodno grijanje i hlađenje vozila ili provjeravate, programirate, pokrećete ili odgodite punjenje baterije kod plug-in modela.
Poznati ambijent unutrašnjosti krasi 10″ zaslon smješten u sredini kokpita, a u razini opreme GT dostupan je s 3D tehnologijom. A hvalimo poslušnost Francuza, koji su uvidjeli neke stvari kroz prošle modele i predstavili i-toggle tipke koje se mogu u potpunosti konfigurirati i koje su smještene ispod središnjeg zaslona.
Pogonski dio novog modela Peugeot 408 za neke će biti škrt, a nekima sasvim zanimljiv. Naša prva test vožnja odrađena je u društvu s 1.2 PureTech izvedbom, turbobenzincem od 130 KS, uz automatski EAT8 mjenjač. Ostatak ponude čine plug-in hibridni pogon (1,6-litreni benzinac i elektromotor) s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS). Litij-ionska baterija u obje plug-in hibridne inačice ima kapacitet od 12,4 kWh.
Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača: snage 3,7 kW u serijskoj opremi ili snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi. Novi Peugeot 408 može se isprobati i naručiti kod ovlaštenih trgovaca, a dostupan je u tri paketa opreme – Allure, Allure Business i GT.
Početna cijena iznosi 33.945 eura za izvedbu PureTech 130 S&S EAT8 Allure, dok u sferi struje i najpovoljnijeg stoji hibridna varijanta PHEV 180 e-EAT8 stoji 43.645 eura. Atraktivan dizajn zasigurno će biti generator uspjeha za Peugeot 408…