Tyrrell P34 jedinstveni je bolid u povijesti Formule 1, jer je pored velikih stražnjih pogonskih kotača imao dva para malih upravljačkih kotača sprijeda
Ideja koju je konstruktor Derek Gardner predložio znamenitom vođi momčadi Formule 1 Kenu Tyrrellu zvučala je dobro: manji prednji kotači (na 10-colnim naplacima) značili su bolju aerodinamiku, šest dodirnih površina s asfaltom trebalo je za 50 posto popraviti prianjanje prednjeg dijela bolida i samim tim brzine kroz zavoje.
Usto je smanjen rizik aquaplaninga, jer, ako bi se i desio na prvom paru prednjih kotača, koji ‘rastjeruje’ vodu, drugi bi par zadržao prianjanje.
U prvoj trkaćoj sezoni, 1976., Tyrrell P34 bio je neprestano u borbi za visoke plasmane, a 13. lipnja 1976., na VN Švedske u Anderstorpu, Tyrrell P34 je osvojio dvostruku pobjedu. Prvi je bio Jody Scheckter, drugi Patrick Depailler, a treći, u konvencionalnom bolidu, Ferrari 312T2, Niki Lauda.
Sljedeće godine bolid je bio manje kompetitivan, a još sezonu potom Gardner je otpušten, a Tyrrell se vratio konvencionalnim bolidima…