Aston Martin je 1950-ih bio jedan od najboljih proizvođača sportskih i trkaćih automobila na svijetu, no velike titule su im uvijek izmicale, Ferrari, Jaguar i nakratko Mercedes-Benz bili su na vrhu…
Aston Martin i njihov podjednako podfinancirani talijanski pandan, Maserati, morali su se zadovoljiti tek ponekom pobjedom. Maserati je to naplatio dominacijom u Formuli 1 1957., a Aston Martin je svoj trenutak slave proživio 1959.
Te su sezone osvojili Svjetsko prvenstvo konstruktora, pridodavši tome i pobjedu na Le Mansu, gdje su godinama završavali pri, ali nikad dotad na samom vrhu. Carroll Shelby i Roy Salvadori su modelom DBR1/300 pobijedili s krugom prednosti ispred momčadskih kolega Trintignanta i Frèrea.
Utrku 24 sata Le Mansa zapravo je odlučila treća posada tima Aston Martin, Moss-Fairman, koja je na početku utrke nametnula žestok ritam. Forsiranje je pomoglo odustajanju zbog kvarova svih posada timova Ferrari, Porsche i Lister, ali i njih samih, ostavivši na kraju u borbi za pobjedu samo dva preostala bolida Aston Martin, koja su u taktički vozili umjerenije, bez pretjeranih forsiranja.