DeSoto je od 1928. do 1960. proizveo milijuna automobila, a na vrhuncu uspješnosti bili su 1956. kad je marka bila 11. po prodaji u SAD-u…
DeSoto (1928. – 1961.), pisalo se i De Soto, nekad popularni brend korporacije Chrysler, na početku karijere malo se, po imidžu i cijeni razlikovao od marke Chrysler, a kasnije i Dodge. Kad je Chrysler na 18. studenoga 1960. objavio kako namjerava ugasiti korporacijsku marku DeSoto, samo nekoliko dana nakon predstavljanja modela za 1961. nitko nije bio pretjerano iznenađen.
Prodaja je već nekoliko godina opadala, a nakon izdvajanja luksuznog Imperiala u zasebnu marku, razlika između Chryslera i De Sota bila je sve manja. Tvrtka osnovana 1928. cijenom i prestižem bila je pozicionirana ispod marki Dodge i Chrysler, ali je sredinom 30-ih zamijenila mjesto na skali s tvrtkom Dodge.
Kad je Chrysler predstavio prestižan, futuristički (ali i ultimativno tržišno neuspješan) model Airflow, De Soto je dobio priliku predstaviti vlastitu inačicu, dok su plebejskiji Dodge i Plymouth nastavili proizvoditi konvencionalnije automobile.
Tijekom nešto više od tri desetljeća postojanja, DeSoto je proizveo oko dva milijuna automobila, a na vrhuncu uspješnosti bili su 1956. kada je marka bila jedanaesta po prodaji u Americi. Bili su među najavanturističkijim detroitskim markama tog vremena po hrabrosti u ponudama smjelih kolorističkih kombinacija i dodatnih detalja.
De Soto je i pionir servouređaja upravljača. Sportskije nastrojeni modeli poput Adventurera među najcjenjenijim su američkim oldtimerima 1950-ih, postižući danas na aukcijama cijene od oko 200.000 dolara. No kriza prodaje 1958. jako je pogodila upravo višu srednju klasu proizvođača, prodaja marke DeSoto pala je za 60 posto, a u naredne dvije godine je nastavila kliziti nadolje.
Možemo to usporediti s katastrofalnom prodajom novopredstavljenog direktnog konkurenta iz Fordove game, Edsel. Usto, modeli su postali preslabo individualizirani, manji nalik na Dodge, a veći na Chrysler.
Gubitak identiteta rezultirao je gašenjem većeg dijela game, tako da u zadnjoj godini proizvodnje De Soto neće čak nositi niti individualnu oznaku modela, naprosto je tvrtka puštena da nestane netragom. DeSoto, slavna američka marka, ugašena je 18. studenoga 1960.