Harald Quandt, rođen 1. studenoga 1921. u Berlinu, s poznatijim i utjecajnijim polubratom s očeve strane Herbertom naslijedio je znatan dio njemačkih industrijskih imperija…
… koji je uključivao veliki paket dionica BMW-a i manji tvrtke Daimler-Benz. Harald Quandt je tijekom II. svjetskog rata služio kao poručnik u Luftwaffeu. Sudjelovao je u bitci na Kreti 1941., a kasnije se borio u Rusiji i Italiji, gdje je i ranjen. Godine 1944. zarobili su ga saveznički vojnici u Italiji. To mu je spasilo život, a pušten je 1947.
Njegova majka Magda i zloglasni očuh Joseph Goebbels krajem travnja 1945., u Hitlerovom bunkeru u Berlinu, pobili su šestero Haraldove mlađe polubraće i polusestara, te potom i sebe. Quandt je početkom 1950-ih oženio Inge Bandekow (1928. – 1978.), kćeri odvjetnika tvrtke, koja je radila kao tajnica s ocem. U sljedećih 17 godina par je dobio pet kćeri. Imao reputaciju “playboya”.
Nakon povratka u Njemačku, Quandt je prvo pomagao svom polubratu u ponovnoj izgradnji obiteljskih firmi, a zatim je od 1949. do 1953. studirao strojarstvo u Hannoveru i Stuttgartu, gdje je njegova obitelj posjedovala velike firme AFA/ARTA.
Quandtov je otac umro 1954., ostavivši carstvo zajedno Herbertu i Haraldu, čime je Harald postao jedan od najbogatijih ljudi u Zapadnoj Njemačkoj. Do tada se grupa Quandt sastojala od više od 200 tvrtki, od originalnih tekstilnih tvrtki do farmaceutske tvrtke Altana AG.
Obiteljski posjedi također su uključivali velike udjele u njemačkoj autoindustriji s gotovo 10 posto udjela u tvrtki Daimler-Benz i 30 posto BMW-a. Premda su Herbert i Harald zajednički upravljali tvrtkama, Herbert se usredotočio na AFA/VARTA i ulaganja u automobilsku industriju, dok je Harald bio zadužen za IWKA i tvrtke za inženjering i alate. Harald je bio entuzijast amfibijskog vozila poznatog kao Amphicar koje je proizvodila IWKA.
Harald Quandt je preživio zrakoplovnu nesreću u zračnoj luci Zürich 12. prosinca 1965., ali je poginuo kada se drugi njegov zrakoplov srušio u Cuneu u Italiji 22. rujna 1967. Bio je veliki entuzijast i glavni financijer projekta amfibijskog vozila Amphicar, koji je završio nakon njegove pogibije.