Harold T. Ames iz Chicaga, izvršni direktor tvrtke Duesenberg, dobio je patent za “strukturu farova”, uvlačiva prednja svjetla, koja su postala odlučujući dizajnerski detalj kultnog modela Cord 810
Uvlačivi farovi koje je 15. lipnja 1937, patentirao Harold T. Ames, a potom su ugrađeni u Cord 810, stigla su u krivo, predratno vrijeme. Taj je zanimljiv dizajnerski trend oživljen 60-ih sportskim modelima Chevrolet Corvette (C3), Ferrari Berlinetta Boxer i Lamborghini Countach, koji su tom tehnologijom unaprijedili dizajn i aerodinamiku.
O sigurnosti pješaka, koje zašiljeni nos masakrira, malo se vodio računa, postala su statusni simbol, na američkoj sceni dobila naziv “Pop Up” svjetla.
Među konfekcijskim modelima najbolje se plasirala Mazda MX-5 (Miata) prve generacije, a zapažen je bio i Mazda 323 F. Problemi su se javili obvezom dnevnog paljenja svjetala, što se i moglo riješiti.
Presudile su strože sigurnosne norme iz 2003., koje su ih zabranile. Problem je bio i u pogoršanju aerodinamike, jer podignuti farovi bitno povećavaju otpor zraka. Sve je eskaliralo uvođenjem obveze paljenja dnevnog svjetla, pa su spuštajući farovi postali bespredmetni, jer su stalno trebali biti uzdignuti, uz negativan utjecaj na sigurnost (oštri rubovi farova opasni su za pješake) i aerodinamiku (povećanje otpora zraka).
Dakle pogoršavaju performanse te povećavaju potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova. To im je presudilo. Prednji farovi na obaranje bili su hit 70-ih kad su europskim tržištem harali lažni sportaši.
Od europskih uspješnica, osim kultnog europskog modela Opel GT (1968. – 1973.), ‘Mini Corvette’ na bazi Kadetta, s motorima 1.1/60 KS I 1.9/90 KS vrlo je popularan bio Fiat X 1/9, kojeg je dizajnirao Bertone.