Originalna kamena podloga, postavljena sredinom 1909., pokazala se preopasnom, zabilježeno je pet smrtnih slučajeva, utrke su doživjele fijasko
Činilo se da je Indianapolis Motor Speedway nastao po uzoru na britansku ovalnu stazu Brooklands osuđen na propast. Glavni financijer Carl G. Fisher je ipak odlučio pokušati ponovo, na stazu je postavljen sloj od 3,2 milijuna cigli.
Posao je završen prije točno 113 godina i to će joj dati legendarni nadimak Brickyard, premda je danas samo mala traka na startno-ciljnoj ravnini podsjetnik na ciglene dane, a ostatak je asfaltiran.
Tijekom 1910. nije bilo novih tragičnih nesreća, utrke su prolazile dobro, no publike nije bilo dovoljno, valjalo je smisliti nešto veliko.
Odlučeno je 1911. održati veliku utrku, u kojoj će vozači trebati prijeći čak 200 krugova, dakle točno 500 milja, za u ono doba nevjerojatnih 25.000 dolara nagrade.
Počela je kultna utrka Indianapolis 500, popularnog skraćenog naziva Indy 500, stvorena je legenda…