Posljednja utrka Svjetskog prvenstva 1966. nije odlučivala ni o čemu, Jack Brabham i njegova momčad već su osvojili titule…
Ferrari, koji je tijekom sezone ostao bez prvog vozača Johna Surteesa i time bez prilike da se umiješa u borbu za naslove, nije se niti pojavio u Meksiku. Velikom nagradom dominirao je upravo John Surtees, vozeći bolid Cooper s motorom Maserati. Osvojio je prvo mjesto, drugi je bio Jack Brabham, treći Denny Hulme.
Time je Surtees postao svjetski viceprvak, a treće mjesto u ukupnom poretku ostvario je Jochen Rindt. Veliki vozači, Richie Ginther i Innes Ireland, tog su dana posljednji put nastupili u Formuli 1, a bila je to i posljednja pobjeda za Maserati. Talijanski proizvođač požurio se iskoristiti pobjedu u marketinške svrhe.
Novopredstavljeni model luksuznog coupea nazvati Mexico, u skladu i s internim tvorničkim nazivom, nastalim zato što je prvi prototip s karoserijom tog oblika bio namijenjen kupcu iz te zemlje.