Hitlerov projekt Narodnog automobila, KdF Wagen, kasnije poznatog kao Volkswagen Buba, ulaskom Njemačke u rat na svim frontovima pao je u drugi plan te su proizvodni kapaciteti uglavnom korišteni za potrebnija vojna vozila…
No pored modela Kübelwagen, Schwimmwagen i drugih vojnih inačica, ipak je u mjestu zvanom Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben, nakon rata preimenovanom u Wolfsburg, rađeno i ponešto originalnih vozila KdF-Wagen. Uglavnom se nastavio ‘štancati’ za potrebe moćnika.
Postojala je i povišena terenska izvedba Kommandeurwagen. Već 1944. bilo je prilično jasno da se situacija u ratu ne raspliće povoljno po Njemačku, pa je 7. kolovoza 1944. zaustavljena produkcija automobila KdF-Wagen.
Premda su ga nakon rata mnogi proglasili neperspektivnim, dogodio se preokret. Njemački Narodni automobil će 1945. uskrsnuti pod novim imenom Volkswagen i u sljedećim desetljećima pokoriti svijet.
Volkswagen Buba 17. veljače 1972. postaje najprodavaniji automobil svih vremena…